Nasze działania pro publico bono oraz wsparcie organizacji pozarządowych obejmują różne obszary marketingu. Dominują wśród nich konsultacje w zakresie digital marketingu oraz szkolenia w wielu jego obszarach. W kilku przypadkach wsparliśmy tworzenie lub optymalizacje witryn siłami naszych programistów, designerów i speców od UX. Przeczytaj, komu i jak pomogliśmy pomagać!
Szkolenia
Stowarzyszenie Dobroczynne „Res Sacra Miser ”jest organizacją pozarządową. Prowadzą działalność na rzecz osób z niepełnosprawnościami i osób potrzebujących. Aby mogli docierać do większej liczby zainteresowanych, nasza agencja przeprowadziła szkolenia z zakresu marketingu w mediach społecznościowych.
Przylądek Nadziei to Klinika Onkologii i Hematologii Dziecięcej we Wrocławiu. W celu poszerzenia swojej działalności i jeszcze efektywniejszego działania w mediach społecznościowych przeprowadziliśmy dla nich szkolenie z zakresu działań marketingowych na Instagramie.
Akcja Menstruacja to pierwsza polska fundacja, która powstała w celu walki z ubóstwem menstruacyjnym. W ramach wsparcia współuczestniczyliśmy w przygotowaniu strategii działań i kampanii kreatywnej #TabuNaŁawę. W jej ramach w restauracjach w wybranych miastach Polski pojawiły się broszury informacyjne, dotyczące tabu związanego z menstruacją, a także plakaty, w których można umieścić środki menstruacyjne dla klientów restauracji. W knajpach pojawiły się tzw. kampanijne „podpastniki”, czyli serwetniki, w których pojawiły się podpaski – zamiast serwetek. Przeprowadziliśmy również szkolenia z zakresu działań w mediach społecznościowych.
Fundacja DKMS z powodu lockdownu musiała przenieść rekrutację dawców szpiku do sieci. Dzięki audytowi, konsultacjom i szkoleniom z marketingu w mediach społecznościowych, Fundacja poprawiła komunikację wewnętrzną i obecnie efektywnie kreuje swój wizerunek jako pracodawcy.
Zainteresuje Cię również: Content marketing – co to jest i dlaczego warto? Podstawy content marketingu
Konsultacje
Stowarzyszenie Pro Mundi i ich inicjatywa TERMINALE DLA NGO to projekt, który ma na celu zwiększenie liczbę wpłacanych darowizn. W ramach wsparcia przeprowadziliśmy konsultacje z zakresu marketingu.
Spółdzielnia Socjalna Równość to firma z misją. Ich celem jest aktywizowanie kolejnych grup pracowniczych i tworzenie nowych miejsc pracy. Ze względu na pandemię musieli zmienić sposób prowadzenia swojej działalności. Rozpoczęli dowozy obiadów. W ramach konsultacji omówiliśmy dalszą komunikację w mediach społecznościowych, a wprowadzone działania przyniosły rezultaty już po paru tygodniach.
Polska Misja Medyczna to stowarzyszenie, które zajmuje się profesjonalną pomocą medyczną ofiarom wojen, katastrof i kataklizmów. W trakcie konsultacji przeszliśmy przez trzy etapy: konsultacje strategiczne, konsultacje dotyczące działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz politykę contentową, dotycząca m.in.kampanii „Przekaż 1% podatku”.
„Bardzo rekomendujemy współpracę z More Bananas! Nie tylko kompetencje i wiedza w zakresie social mediów, ale też zrozumienie potrzeb organizacji sprawiło, że otrzymane wsparcie było dla nas nieocenione. Dziękujemy!”
Go Healthy Girl, Centrum Praw Kobiet
Go Healthy Girl to kampania edukacyjna z inicjatywy CPK, która ma na celu zachęcenie kobiet do regularnych badań ginekologicznych i poszerzenia wiedzy na temat dostępnych metod zapobiegania schorzeniom intymnym. W ramach wsparcia mieli okazję wystąpić na różnego rodzaju eventach, m.in. na IV urodzinach More Bananas. Przekazaliśmy również na projekt darowiznę pieniężną.
Warto przeczytać również: Najpopularniejsze kanały social media – który sprawdzi się w twoim biznesie?
Pogotowie marketingowe More Bananas
Pogotowie marketingowe More Bananas to nasza inicjatywa, która miała na celu wsparcie lokalnych firm i organizacji w zmianie modelu działania ze względu na lockdown. Zaoferowaliśmy wsparcie merytoryczne w planowaniu i realizacji działań marketingowych. Blisko połowa zgłaszających się do nas firm uzyskała pomoc w postaci konsultacji marketingowych oraz analiz komunikacji w digitalu, popartych konkretnymi wskazówkami.
Polskie Stowarzyszenie Zero Waste
Zero Waste to stowarzyszenie, które realizuje działania na rzecz zmiany świadomości społecznej dotyczącej bezodpadowej stylu życia. Działania realizują poprzez dzielenie się wiedzą i narzędziami, które wspierają obywateli, instytucje i przedsiębiorstwa. Nasze działania objęły przeprowadzenie audytu komunikacji w mediach społecznościowych oraz sformułowanie wytycznych do kampanii reklamowej na Facebooku, aby dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i usystematyzować działania online.
Fundacja SEED wspiera rozwój karier młodych ludzi, dzięki szkoleniom i programom mentoringowym. Aby mogli robić to jeszcze efektywniej, opracowaliśmy dla nich branding, design WWW, a całość wsparliśmy konsultacjami z zakresu marketingu strategicznego.
Corona Ninjas to projekt, który miał na celu niesienie pomocy szpitalom w walce z pandemią. Zaprojektowaliśmy branding oraz przeprowadziliśmy konsultacje strategiczne. W ich wyniku uruchomiliśmy zbiórkę, podczas której uzbieraliśmy 20 190 zł na pomoc.
Przeczytaj także: Relacje na Facebooku – wszystko, co chcesz o tym wiedzieć, a boisz się zapytać.
Web development
“Zupa na plantach” to zespół, który wspiera osoby w kryzysie bezdomności. Fundacja poprosiła nas o pomoc w implementacji modułu umożliwiającego darowizny pieniężne online z poziomu strony www.zupanaplantach.pl.
Inne formy wsparcia
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Na zakończenie wyjątek, bo nie mamy tu do czynienia z NGO. 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie świadczy usługi na światowym poziomie przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. W 2020 roku wsparliśmy ich darowizną na walkę z COVID-19.
Obiecujemy kontynuować wsparcie marketingowe organizacji działających na rzecz potrzebujących i zachęcamy do wspierania różnego rodzaju stowarzyszeń i organizacji pozarządowych, których działania są Wam bliskie.