Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Nie musisz być viralem, żeby mieć wyniki: strategia social media dla marek, które nie chcą tańczyć na TikToku

„Nie masz TikToka? To znaczy, że nie istniejesz w internecie.” To zdanie pojawia się coraz częściej —tak jak kiedyś Facebook –  w marketingowych rozmowach, na konferencjach, w artykułach o trendach. Można odnieść wrażenie, że jeśli nie robisz viralowych filmików, nie tańczysz ani nie podkładasz głosu pod memiczny dźwięk, to Twoja marka nie ma szans w mediach społecznościowych. Ale to błędne założenie.

Ania Ledwoń

Ania Ledwoń

7 maja 2025

Newsletter Monkey

Nie przegap żadnego wpisu!

Zapisz się na nasz newsletter!

Starsze wpisy

Załaduj więcej Ładowanie