Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
Logo Anna Ledwoń

Marka osobista: Anna Ledwoń-Blacha [CASE STUDY]

Stworzenie brandingu dla marki osobistej to nie lada wyzwanie. Szczególnie, jeśli ta marka osobista jest dobrze znana w świecie marketingu. Zobacz case study brandu naszej creative owner – Anny Ledwoń-Blachy.

Założenia wstępne. Po co i dlaczego? 

Małe rzeczy robią duży efekt. A branding w szczególności! I to wcale nie taka mała rzecz.

Jak sama Ania mówi:

Marka osobista, którą tworzę oczywiście jest ważna dla mnie personalnie i biznesowo. Jednocześnie moja marka osobista jest wsparciem sprzedażowym (jeden z etapów lejka), jak również wkładem eksperckim i poparciem eksperckości całej agencji.

Często “szewc bez butów chodzi”.  Ostatnie, o czym się myśli to marketing czy przemyślane pozycjonowanie marki dla własnej agencji. Dla mnie od początku było wiadome, że More Bananas musi posiadać jednoznaczną wizję marki i strategię marketingową. Przemyślana marka osobista była naturalnym rozwinięciem tego podejścia. Wszakże te dwie marki naturalnie łączą się ze sobą.

Sprawdź też: Magia koloru, czyli skąd się wzięło RGB i dlaczego drukarnia chce CMYK?

Dlaczego takie, a nie inne rozwiązania wizualne? Po pierwsze całość musiała być spójna z moją osobą, moją komunikacją i moim podejściem do biznesu. Z drugiej strony “musiała” również nawiązywać do marki More Bananas – dżungli marketingu. Stąd motywy roślinne.

Proces projektowy: motywy i inspiracje

Pierwszym krokiem, zaraz po zapoznaniu się z briefem, jest dobry research i szukanie inspiracji. Odpowiednio wypełniony brief był podstawą działań dla graficzki, która mogła stworzyć mapę myśli, a dzięki niej szukać kształtów i motywów, których chciała użyć w logo.

W przypadku projektu dla Ani – na początku zostały wypracowane wstępne szkice. Po nich należało zdecydować, w kierunku którego motywu prowadzimy dalsze działania projektowe. W tej fazie powstały trzy propozycje, a ponieważ Ania przykłada dużą wagę do komunikacji, szerzenia wiedzy oraz szkolenia ludzi – nasza graficzka postawiła na motyw rozmowy oraz kreatywności.

logo Ania Ledwoń

Powyższe logotypy, pomimo iż związane z marketingiem, nie odnosiły się jednak wystarczająco do marki More Bananas, dlatego po zebraniu feedbacku od Ani – ruszyły kolejne prace w kierunku motywów roślinnych. To właśnie one oprócz powiązania z More Bananas – dżunglą marketingu – były też bliskie dla niej samej.

Zobacz też: Identyfikacja wizualna marki. Jak ją zrobić?

Nasza graficzka spędziła sporo czasu poszukując nowych inspiracji na takich portalach jak: Behance, Dribbble czy Logopond

Są to świetne miejsca do zapoznania się z wieloma stylami i sposobami, w jakie inni projektanci łączą różne tematy w spójną całość. Pomaga to również w sprawdzeniu, czy nowe logo nie jest kopią innego, które już istnieje. Aby mieć pewność, że projekt jest unikalny i nie popełniamy plagiatu, możemy również użyć takiej strony jak EUIPO. Wrzucając tam stworzone logo – wyszukiwarka pokaże podobne grafiki.

logo Ania Ledwoń

Po wielu szkicach – graficzka przeniosła pracę do programu Adobe Illustrator, gdzie pracowała już nad utworzeniem wersji wektorowych. W ten sposób powstała kolejna pula propozycji, które zostały zaprezentowane Ani. Wszystkie skupiały się na motywie roślinnym.

logo Ania Ledwoń

Logo zostało wybrane. Jest ono prezentowane w uniwersalnej białej oraz czarnej wersji. Dzięki temu mamy pewność, że będzie ono dobrze widoczne na każdej grafice, bez względu na tło, jakie zostanie użyte.

Dodatkowo, w nawiązaniu do liści znajdujących się w logo – designerka postanowiła stworzyć minimalistyczny wzór, którego będzie można używać na grafikach. Na koniec został wybrany prosty font, który w połączeniu z minimalistycznym logo i wzorem stworzył spójną całość.

logo Ania Ledwoń

Prezentacja znaku na materiałach

Logo marki osobistej Anny Ledwoń-Blachy tak prezentuje się na materiałach graficznych:

logo Ania Ledwoń

Jak Wam się podoba? Czekamy na komentarze w naszych kanałach społecznościowych.

Autorki:

Anna Ledwoń-Blacha
Creative Owner

Paulina Janowiec
Graphic Designer

 

 

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
< Poprzedni wpis Następny wpis >
WP_Post Object ( [ID] => 9357 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-05-04 09:48:25 [post_date_gmt] => 2021-05-04 07:48:25 [post_content] => 28 maja świętujemy V urodziny. Z tej okazji organizujemy konferencję online. Chcesz wziąć w niej udział? Wystarczy, że kupisz bilet (123 zł) w naszym sklepie online. Będzie się działo! Zobaczysz 12 prelekcji praktyków performance, social media, content i influencer marketingu, czyli esencję naszych doświadczeń zawodowych. Otrzymasz 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości. Będziesz zadawać prelegentom pytania na grupie przez cały czas konferencji oraz zyskasz dostęp do społeczności #morebananas na Slacku, a także weźmiesz udział w networkingu na grupie - przed konferencją, jak również po niej. Podczas konferencji posłuchasz webinarów specjalistów marketingu m.in. :
  • Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec – Junior Performance Marketing)
  • Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel – Junior Performance Marketing)
  • Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska – Junior Social Media Specialist)
  • Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt – Social Media Specialist)
  • Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B (Anna Ledwoń-Blacha – Creative Owner)
  • Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan – Content Marketing Manager)
  • Grywalizacja marketingu (Kuba Łowczowski – Performance Marketing Specialist)
  • Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła – Social Media Team Leader w Feeders Agency)
  • Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy? (Bartek Ziemiański – Head of Social Selling Programs w Sharebee)
  • Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski – Digital Marketing Manager w Newspoint)
  • Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa – Business Developer)
  • Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy? (Anna Boczar – specjalistka ds. influencer marketingu)
Bilety w cenie 123 zł możesz kupić tutaj. Pierwsze 30 osób otrzyma pakiet konferencyjny niespodziankę! Zarezerwuj miejsce - to już 28 maja! Widzimy się o 9.40 na Facebooku! Partnerami konferencji są: cux.io, Deva Group, Newspoint. Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Medialna Perspektywa. Więcej informacji na: https://morebananas.pl/urodziny-more-bananas [post_title] => More Bananas świętuje V urodziny [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => more-bananas-urodziny [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-06-21 15:39:27 [post_modified_gmt] => 2021-06-21 13:39:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=9357 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) WP_Post Object ( [ID] => 9404 [post_author] => 3 [post_date] => 2021-05-10 16:00:42 [post_date_gmt] => 2021-05-10 14:00:42 [post_content] => Treści na stronie to jeden z istotnych elementów wspierających pozycjonowanie Twojej witryny. Jakie korzyści dla SEO przynosi firmowy blog na stronie lub w sklepie internetowym? Sprawdź, jak możesz poprawić pozycję swojej strony, zwiększyć ruch oraz konwersje poprzez treści blogowe.

Blog zwiększa widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania

Dlaczego warto prowadzić blog w kontekście SEO? Ponieważ dzięki treściom blogowym możesz zwiększyć liczbę fraz kluczowych, na które jesteś widoczny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Blog jest znakomitym sposobem na budowanie widoczności oraz ruchu z fraz poradnikowych i edukacyjnych, a także fraz z długim ogonem. Czym one są? To frazy, które:
  • złożone są z kilku słów,
  • lepiej odzwierciedlają intencje użytkownika,
  • są mniej konkurencyjne, dlatego szybciej przynoszą oczekiwane efekty.
W ten sposób możesz pozycjonować stronę nawet w konkurencyjnej branży, teoretycznie zdominowanej przez znane marki. Twoja witryna będzie widoczna na więcej fraz. To z kolei może zwiększyć ruch i wpłynąć na wzrost sprzedaż w Twoim sklepie internetowym lub liczbę konwersji na stronie.

Blog to okazja do rozbudowy struktury linków wewnętrznych

Content marketing na blogu to znakomity sposób na poprawę i rozbudowę struktury linków wewnętrznych w witrynie. Dobra struktura linków:
  • ułatwia indeksowanie witryny przez algorytmy,
  • ułatwia robotom poruszanie się po stronie,
  • ułatwia nawigację użytkownikom,
  • może wpływać na wzrost czasu spędzanego przez użytkowników na stronie.
W jaki sposób możesz zadbać o linkowanie wewnętrzne na blogu? 
  • Umieść linki do produktów w sklepie internetowym, które omawiasz w danym wpisie blogowym.
  • Umieść linki do innych, powiązanych wpisów na blogu.

Blog daje możliwość pozyskania linków zewnętrznych w sposób naturalny

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? To dzięki niemu możesz w sposób naturalny pozyskiwać wartościowe linki do swojej witryny. Twórz interesujące i przydatne treści - raporty, analizy, zestawienia. Być może zostaną one zauważone w branży, a na innych stronach pojawią się linki do Twojej strony. W ten sposób wspierasz jeden z filarów pozycjonowania, jakim jest właśnie pozyskiwanie linków z wartościowych stron. Linkowanie na blogu

Blog regularnie dostarcza nowe treści na Twoją stronę

Jeśli prowadzisz blog, Twoja strona jest aktualizowana znacznie częściej niż strony pozbawione artykułów blogowych. Regularna aktualizacja może być sygnałem dla robotów Google, by częściej indeksować Twoją witrynę. Co to dla Ciebie oznacza? Tworzone przez Ciebie treści szybciej pojawią się w wynikach wyszukiwania Google. Mogą też generować większy ruch na stronie oraz wpływać na wzrost konwersji. Zobacz też: Te książki o marketingu warto przeczytać 

Blog buduje wizerunek eksperta w branży i zwiększa rozpoznawalność Twojej marki

Głównym celem pozycjonowania jest nie tylko uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, ale także wzrost ruchu oraz sprzedaży i liczby klientów. Przez tworzenie treści blogowych możesz budować swój wizerunek eksperta w branży. Użytkownicy chętnie korzystają z usług rozpoznawalnych marek oraz takich, z którymi mieli wcześniej do czynienia. Dlatego dzielenie się wiedzą na blogu może mieć wpływ nie tylko na efekty SEO, ale także dochody.

Stwórz blog i wspieraj efekty pozycjonowania

Nie ma pozycjonowania bez treści, a blog jest jednym z jej filarów. Wspiera zarówno proces budowania widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, zwiększa ruch i może pozytywnie wpływać na poziom przychodów. Czego chcieć więcej? Autor: Katarzyna Nowak Specjalista ds. marketingu internetowego widoczni.com   [post_title] => 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 5-powodow-dla-ktorych-warto-prowadzic-blog-firmowy [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2021-06-21 15:39:19 [post_modified_gmt] => 2021-06-21 13:39:19 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=9404 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )