Masz wśród bliskich osobę, która pasjonuje się marketingiem? A może szukasz prezentu dla siebie? To już ostatni dzwonek, żeby wybrać coś odpowiedniego. Sprawdź nasze zestawienie marketingowych kursów, szkoleń i e-booków last minute.
Szkolenia online More Bananas
Influencer marketing, trendy, TikTok, reklamy, a może content? Niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie. Szkolenia od More Bananas to połączenie teorii z praktyką. Będą dobrym wyborem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem i chcą poznać podstawy. Sprawdź, co znajduje się w ofercie.
Szkolenia DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Oznacza to, że certyfikat jest respektowany na całym świecie i potwierdza znajomość zagadnień zawartych w sylabusie na dwóch poziomach – podstawowym lub profesjonalnym.
Do egzaminu można przygotować się samodzielnie, ale zdecydowanie łatwiejszą opcją jest ukończenie szkolenia DIMAQ. Voucher na jedno z nich możesz kupić tutaj.
DIMAQ ma w swojej ofercie również inne szkolenia, np. na tematy związane z SEO, SEM, content marketingiem czy social mediami.
Zobacz też: 5 reguł efektywnego influencer marketingu
Szkolenie Sprawny Marketing: Marketing Automation
Jeśli chcesz sięgnąć po coś uniwersalnego, dobrym pomysłem będzie szkolenie od Sprawnego Marketingu na temat automatyzacji. W trakcie kursu poruszane są tematy związane z generowaniem leadów, aktywacją uśpionych klientów czy ratowaniem porzuconych koszyków.
Automatyzacja to dziedzina, która staje się standardem w działach marketingu. Z tego powodu będzie dobrą inwestycją dla wszystkich, którzy chcą rozwijać się jako marketerzy_ki.
Kurs online: Skuteczny copywriting, Artur Jabłoński
Skuteczny copywriting od Artura Jabłońskiego to dobry wybór dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych copywriterów. W trakcie kursu dowiesz się m.in. jak pisać teksty sprzedażowe oraz przyciągać i utrzymywać uwagę odbiorców_czyń. Zagadnienia dotyczą m.in. nagłówków, stylu, zbijania obiekcji.
E-book: Anna Miotk – Skuteczne Social Media
Ta książka to świetna pozycja dla tych, którzy chcą rozwijać się w kierunku social media specjalistów_ek. Znajdziesz tam informacje na temat prowadzenia komunikacji marki, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami czy mierzenia efektów. Możesz kupić ją w wersji papierowej i elektronicznej.
E-booki More Bananas
E-booki pełne marketingowej wiedzy to idealny prezent dla marketera_ki. Znajdziesz tam m.in. pozycje o skutecznym planowaniu w social mediach, kompleksowym podejściu do działań social media marketera czy tworzeniu strategii marketingowej. Skomponuj zestaw, wybierz jedną pozycję lub dorzuć szkolenie – wybór należy do Ciebie.
Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski – Siła narracji marketingowej
Czym jest narracja i jak ją prowadzić? Na to pytanie powinien znać odpowiedź każdy marketer_ka, nie tylko ten, zajmujący się copywritingiem. Siła narracji marketingowej charakteryzuje się przykładami z prawdziwego życia (np. literatury, filmu, wystąpień politycznych). Możesz kupić ją w wersji papierowej i elektronicznej.
Przeczytaj też: Subiektywny wybór narzędzi dla contentowca cz.1.
Franciszek Georgiew – „Księga Adsów”
„Księga Adsów” to obowiązkowa pozycja dla social media specjalistów_ek i wszystkich, którzy zajmują się płatnymi kampaniami w social mediach. Kompleksowe podejście do reklam na Facebooku. Strategia, cele, konstrukcja kampanii, budżety, grupy odbiorcze. Polecamy dla miłośników_ek performance.
Prenumerata Marketer+
Marketer+ to magazyn o marketingu i e-commerce. Możesz wybrać prenumeratę w wersji elektronicznej lub fizycznej. A co w środku? Artykuły pełne fachowej wiedzy, świetni eksperci_ki, dostęp do nagrań z webinarów i upusty na organizowane szkolenia. Wybierz najkorzystniejszą opcję i dostarcz obdarowanemu długie godziny z magazynem w dłoni.
Prezenty w wersji elektronicznej mogą cieszyć tak samo, jak te klasyczne. Ważne, aby były spersonalizowane i dobrej jakości. W tym zestawie znajdziesz coś dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania. Życzymy Wesołych Świąt!