Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Ślady psich łap w More Bananas [CASE STUDY PETMEX]

Wojtek Żywolt

Wojtek Żywolt

Jako agencja reklamowa, byliśmy odpowiedzialni za komunikację w mediach społecznościowych: obsługę strony na Facebooku i kanału na Instagramie dla marki Petmex. Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, dzięki treściom edukacyjnym oraz humorystycznym.

Nasza współpraca rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Agencja była również odpowiedzialna za działania content marketingowe. Była to także pierwsza marka z produktami dla zwierząt, którą prowadziliśmy.

Petmex jest firmą powstałą z myślą o psach. W jej ofercie znajduje się bogaty asortyment naturalnych przekąsek-gryzaków, tworzonych z najwyższej jakości surowców. 

Społeczność wokół marki na Facebooku

Fanami strony są miłośnicy psów i szczeniąt z całej Polski. Są to zarówno właściciele, jak i entuzjaści tych kudłatych stworzeń. To właśnie z myślą o psiakach powstały cykle postów edukacyjno-informacyjnych (#ciekawKOSTKI, zagadki) oraz humorystycznych (memy, wydarzenia okolicznościowe), które na dobre wpisały się w klimat marki.

Petmex

W ciągu 9 miesięcy stworzyliśmy istny “psoradnik”, a odbiorcy treści dowiadywali się, jak zadbać o zdrowie psa, jego prawidłowy rozwój i pielęgnację. Postawiliśmy na luźny styl komunikacji oraz kreatywne gry słowne.

Petmex

Po kilku miesiącach działań, liczba fanów zwiększyła się o 6,5 tys. W tym okresie opublikowaliśmy 90 postów, a wydatki na ich promocję były niewielkie (poniższa grafika przedstawia dane za okres od 1 marca do 1 grudnia 2020 r.).

Petmex

Tworzone kreacje postów przypadły użytkownikom do gustu. Odpowiadając na komentarze, skłanialiśmy ich do dalszych dyskusji. Wykorzystywaliśmy emoji z psami, śladami łapek oraz niebieskim serduszkiem (który jest kolorem marki). Często proponowaliśmy fanom, aby dzielili się zdjęciami swoich psiaków, robionych podczas wspólnych podróży czy spacerów. 

Petmex

Ze względu na rosnące zainteresowanie #ciekawKOSTKAMI i contentem edukacyjnym, postanowiliśmy urozmaicić posty o wartościowe wpisy na blogu. Dzięki nim, miłośnicy psów otrzymali liczne porady i wskazówki, jak szkolić, wychowywać i dbać o zdrowie swoich pupili. 

Petmex

Działania na Instagramie

Kanał Petmexu na Instagramie pozwolił nam na dotarcie do szerszego grona sympatyków psów. Opublikowaliśmy łącznie 54 posty, które zostały podzielone na trzy cykle: wspólne podróże, przyjaźń człowieka i psa, a także czas spędzony na zabawie. Na potrzeby działań na tym kanale, przygotowaliśmy specjalny szablon z kostką, którym opatrywaliśmy zamieszczane zdjęcia.

Petmex

Aby docenić niezwykłe więzi między człowiekiem i psem, rozpoczęliśmy cykl repostów, w których przedstawiliśmy właścicieli z ich psiakami.

Petmex

Działania przełożyły się na wzrosty zaangażowania: aktywności użytkowników, łącznej liczby wyświetleń czy pozostawionych reakcji do postów. Odnotowaliśmy także zwiększenie się średniego dziennego zasięgu o 577%. Przyczyniła się do tego promocja publikowanych materiałów (poniższa grafika przedstawia dane za okres 1 marca do 1 grudnia 2020 r.)

Petmex

W trakcie naszej współpracy uspójniliśmy wygląd obu profili, uaktywniliśmy właścicieli i entuzjastów psów, dając im wiele powodów do uśmiechu oraz dostarczając rzetelne kompendium wiedzy. 🐶

Zespół projektowy:

Wojciech Żywolt
Social Media Specialist

Agnieszka Gałczyńska
Content Manager

Michał Oleksiej
Art Director

Wojtek Żywolt

Wojtek Żywolt

Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, Pintereście czy TikToku. Uważnie śledzi najnowsze trendy. Pasjonuje się wykorzystywaniem emoji i emotikonów w komunikacji, nie tylko marketingowej.

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii