Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
Petmex

Ślady psich łap w More Bananas [CASE STUDY PETMEX]

Jako agencja reklamowa, byliśmy odpowiedzialni za komunikację w mediach społecznościowych: obsługę strony na Facebooku i kanału na Instagramie dla marki Petmex. Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność, dzięki treściom edukacyjnym oraz humorystycznym.

Nasza współpraca rozpoczęła się w marcu 2020 roku. Agencja była również odpowiedzialna za działania content marketingowe. Była to także pierwsza marka z produktami dla zwierząt, którą prowadziliśmy.

Petmex jest firmą powstałą z myślą o psach. W jej ofercie znajduje się bogaty asortyment naturalnych przekąsek-gryzaków, tworzonych z najwyższej jakości surowców. 

Społeczność wokół marki na Facebooku

Fanami strony są miłośnicy psów i szczeniąt z całej Polski. Są to zarówno właściciele, jak i entuzjaści tych kudłatych stworzeń. To właśnie z myślą o psiakach powstały cykle postów edukacyjno-informacyjnych (#ciekawKOSTKI, zagadki) oraz humorystycznych (memy, wydarzenia okolicznościowe), które na dobre wpisały się w klimat marki.

Petmex

W ciągu 9 miesięcy stworzyliśmy istny “psoradnik”, a odbiorcy treści dowiadywali się, jak zadbać o zdrowie psa, jego prawidłowy rozwój i pielęgnację. Postawiliśmy na luźny styl komunikacji oraz kreatywne gry słowne.

Petmex

Po kilku miesiącach działań, liczba fanów zwiększyła się o 6,5 tys. W tym okresie opublikowaliśmy 90 postów, a wydatki na ich promocję były niewielkie (poniższa grafika przedstawia dane za okres od 1 marca do 1 grudnia 2020 r.).

Petmex

Tworzone kreacje postów przypadły użytkownikom do gustu. Odpowiadając na komentarze, skłanialiśmy ich do dalszych dyskusji. Wykorzystywaliśmy emoji z psami, śladami łapek oraz niebieskim serduszkiem (który jest kolorem marki). Często proponowaliśmy fanom, aby dzielili się zdjęciami swoich psiaków, robionych podczas wspólnych podróży czy spacerów. 

Petmex

Ze względu na rosnące zainteresowanie #ciekawKOSTKAMI i contentem edukacyjnym, postanowiliśmy urozmaicić posty o wartościowe wpisy na blogu. Dzięki nim, miłośnicy psów otrzymali liczne porady i wskazówki, jak szkolić, wychowywać i dbać o zdrowie swoich pupili. 

Petmex

Działania na Instagramie

Kanał Petmexu na Instagramie pozwolił nam na dotarcie do szerszego grona sympatyków psów. Opublikowaliśmy łącznie 54 posty, które zostały podzielone na trzy cykle: wspólne podróże, przyjaźń człowieka i psa, a także czas spędzony na zabawie. Na potrzeby działań na tym kanale, przygotowaliśmy specjalny szablon z kostką, którym opatrywaliśmy zamieszczane zdjęcia.

Petmex

Aby docenić niezwykłe więzi między człowiekiem i psem, rozpoczęliśmy cykl repostów, w których przedstawiliśmy właścicieli z ich psiakami.

Petmex

Działania przełożyły się na wzrosty zaangażowania: aktywności użytkowników, łącznej liczby wyświetleń czy pozostawionych reakcji do postów. Odnotowaliśmy także zwiększenie się średniego dziennego zasięgu o 577%. Przyczyniła się do tego promocja publikowanych materiałów (poniższa grafika przedstawia dane za okres 1 marca do 1 grudnia 2020 r.)

Petmex

W trakcie naszej współpracy uspójniliśmy wygląd obu profili, uaktywniliśmy właścicieli i entuzjastów psów, dając im wiele powodów do uśmiechu oraz dostarczając rzetelne kompendium wiedzy. 🐶

Zespół projektowy:

Wojciech Żywolt
Social Media Specialist

Agnieszka Gałczyńska
Content Manager

Michał Oleksiej
Art Director

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
< Poprzedni wpis Następny wpis >