Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Najciekawsze kampanie marek na TikToku w 2021

Wojtek Żywolt

Wojtek Żywolt

Różnorodne, nieszablonowe i oryginalne nagrania tworzone do popularnych utworów. Mowa o TikToku – miejscu kreatywnych działań! Prześledźmy wspólnie ubiegłoroczne kampanie marek w tym medium.

Aplikacja społecznościowa daje twórcom i firmom rozmaite narzędzia. Są wśród nich różne filtry, szablony zdjęć oraz dostęp do bazy utworów i wiele więcej. Nawet jeśli nie potrafimy dobrze tańczyć lub śpiewać, nadal mamy szansę na sukces. Przy pomocy wbudowanego edytora filmów, możemy opublikować inspirujący content i realizować kampanie marek na TikToku. W 2021 roku reklamodawcy wykorzystali drzemiący potencjał platformy i chętnie sięgali po formaty reklamowe, takie jak Hashtag Challenge, TopView czy Brand Takeover. Oto trzy najciekawsze kampanie, które zostały zrealizowane w minionym roku.

#DogrywkaTmobile z Lewandowskim

Stworzyliście swój duet z Robertem Lewandowskim? Jeżeli nie, to macie taką możliwość! #DogrywkaTmobile to kampania na TikToku, która wykorzystywała zarówno działania organiczne, jak i płatne. Zasady Hashtag Challengu były proste: Lewandowski wykonał kilka piłkarskich trików na nagraniu, następnie użytkownicy mieli na nie odpowiedzieć przy użyciu funkcji duetów dostępnych na TikToku. Opcja ta pozwala przerobić wideo innego twórcy poprzez rozbudowę istniejącego materiału. Osoby, które udostępniły najlepsze dogrywki na swoich profilach, mogły wygrać koszulki z autografem piłkarza. Do początku grudnia challenge wygenerował przeszło 212 milionów wyświetleń. Dlaczego akurat ta kampania? Ponieważ dzięki niej TMobile rozpoczął swoją kampanię na TikToku z przytupem. Ponadto wpisała się ona w panujące trendy i zobrazowała, jak marki mogą umiejętnie wchodzić w interakcje z odbiorcami przy pomocy duetów czy stitchów.

A może zainteresuje Cię też: Jak sprawdzić statystyki an TikToku?

Tańcz (i pij kawę) jakby jutra nie było!

Znacie influencerów loczniki, czyli Nicki i Loczka? Para zaistniała na TikToku dzięki swoim angażującym tiktokom. A to wszystko zasługa ich nietypowych ruchów, które nie są zwykłym tańcem. Nicki i Loczek wcielają się m.in. w postacie z The Sims, GTA San Andreas, Crasha Bandicoota czy SpongeBoba Kanciastoportego. To właśnie ich mogliśmy zobaczyć w reklamie Nescafé 3in1. Pokazali w niej, że kawę rozpuszczalną można przygotować w kilka chwil. Kreacja wyświetlała się wszystkim użytkownikom otwierającym aplikację w danym dniu przez pierwsze 5 sekund. Po nich mogliśmy kontynuować oglądanie. Nagranie wygenerowało przeszło 8.7 milionów wyświetleń. Jest przykładem udanej współpracy pomiędzy marką a influencerami oraz ciekawego wykorzystania formatu reklamowego Brand Takeover. Właśnie dlatego pojawiła się w zestawieniu prezentującym najlepsze kampanie marek na TikToku.

Zostań gwiazdą z Avakin Life

Marzyliście kiedyś o tym, aby stanąć na scenie The Voice? Wypróbujcie #TheVoiceofAvakin! Hashtag Challenge powstał na potrzeby promocji mobilnej gry wideo Avakin Life. Aplikacja społeczna 3D połączyła siły z twórcami popularnego programu muzycznego. Dzięki temu użytkownicy na TikToku śpiewali i zachęcali wirtualnych jurorów do tego, aby wybrali ich do swojej drużyny. Odbiorcy mieli wybór: mogli zaśpiewać i zasiąść na czerwonym fotelu oraz oceniać uczestników lub stać się wirtualną publicznością. Sukces był imponujący, ponieważ stworzone filmiki zostały wyświetlone przeszło 56 milionów razy. To jedna z kampanii na TikToku o globalnym zasięgu, która połączyła odbiorców z całego świata. Do tego wypromowała inną aplikację muzyczną oraz zaangażowała społeczność na TikToku. Obyśmy mogli zobaczyć więcej takich działań!

Przeczytaj także: Dlaczego u licha wyśmialiśmy TikToka? [FELIETON]

Podsumowanie kampanii na TikToku wg… TikToka

Jesteście ciekawi, jaki content był najbardziej angażujący w 2021 wśród użytkowników? Koniecznie zajrzyjcie do wpisu TikToka, w którym znajdziecie:

  • najpopularniejsze wideo i kampanie,
  • najczęściej wykorzystywane playlisty i utwory muzyczne,
  • wschodzące polskie gwiazdy na TikToku,
  • minione trendy i wiele więcej.

W ramach podsumowania powstał również Hashtag Challenge, #YearOnTikTok, w których uchwycono najlepsze chwile oraz akcje.

Autor:

Wojtek Żywolt, Social Media Specialist & Trener, More Bananas

Wojtek Żywolt

Wojtek Żywolt

Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, Pintereście czy TikToku. Uważnie śledzi najnowsze trendy. Pasjonuje się wykorzystywaniem emoji i emotikonów w komunikacji, nie tylko marketingowej.

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Agnieszka
Agnieszka
2 lat temu

A moim zdaniem w tym rankingu nie może zabraknąć blika 🙂

https://www.tiktok.com/@blik.com/video/7034160360424754437

Inne artykuły w tej kategorii