Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
x

Najbardziej kreatywne posty w social mediach na Dzień Kobiet

Redakcja

Redakcja

    Jak wygląda świętowanie Dnia Kobiet w social mediach? Przygotowaliśmy listę najbardziej kreatywnych postów. Zobacz nasze propozycje!

    Ania Ledwoń
    creative owner

    Sympatyczne, nienachalne, idealne oddające charakter marki, a w tym wszystkim z potencjałem sprzedażowym 

     

    Bo Robert Makłowicz i ta stylistyka. Czy ja muszę coś dodawać? A, tak: Robert Makłowicz jest najpiękniejszy! 

     

    Natalia Sikora
    head of marketing

    Świetna kreacja, minimalistyczna, zadziorna, a do tego wpisana w główną kampanię Żywca “Ż”.

    żywiec

    McDonald’s, który z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet odwrócił swoje logo, aby z litery M stać się literą W, od woman. Również minimalistycznie, prosto, a zaskakująco.

     

    Dagmara Adamczyk
    social media specialist

    Ikea przygotowała na Instastory “grę karcianą” dotyczącą równego podziału obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami. Ważny temat, pomysłowa realizacja. Gra jest już niedostępna, a szkoda

    ikea dzień kobiet

    Miasto Łódź postanowiło z okazji Dnia Kobiet ożywić mural! W specjalnie przygotowanym wideo surrealistyczna kobieta ze ściany przy ulicy Więckowskiego   dostaje kwiaty od “przechodnia”. Osobiście uwielbiam, gdy świat offline łączy się z tym online. Zobaczcie.

     

     

    Asia Bitowt
    marketing manager

    Brand hero, który napisze za Ciebie życzenia na Dzień Kobiet? Marka UPC wyszła naprzeciw wszystkim, którzy nie mieli pomysłu na kreatywne wyrazy uznania dla mamy, siostry, babci czy partnerki. Wystarczyło wpisać w komentarzu jej imię, a UPCeusz przesyłał na Messengera gotowca, który miał zaimponować.


    Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom, słynący z czarnego humoru, zaserwował na Dzień Kobiet 2021 krótki, ale treściwy wpis, jak zwykle w punkt. Jak to mówią, liczy się pamięć!

     


    Maja Kaczor
    social media specialist

    Your KAYA, post z 2021, minimalistyczna grafika z przekazem o lubieniu siebie za małe i większe rzeczy.


    Netflix, post z 2021 roku. Zamiast życzeń na Dzień Kobiet – kobieca twórczość.
    Propozycje filmów wyreżyserowanych przez Polki.

     

     

    Wiktoria Szostak
    praktykantka

    Mochishoesin, marka butów w 2020. Połączenie motywującego napisu z branżą firmy. Minimalistyczne a wiadomo o co chodzi. Cytat z piosenki w opisie idealnie pasuje do grafiki. 

     mochishoesin

    Fastrack, marka z Indii w 2020 roku na dzień kobiet zaprezentowała ciekawy sposób marketingu z humorem.

    fastrack

     

    Redakcja

    Redakcja

    Udostępnij

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Inne artykuły w tej kategorii