Jak wygląda świętowanie Dnia Kobiet w social mediach? Przygotowaliśmy listę najbardziej kreatywnych postów. Zobacz nasze propozycje!
Ania Ledwoń
creative owner
Sympatyczne, nienachalne, idealne oddające charakter marki, a w tym wszystkim z potencjałem sprzedażowym
Bo Robert Makłowicz i ta stylistyka. Czy ja muszę coś dodawać? A, tak: Robert Makłowicz jest najpiękniejszy!
Natalia Sikora
head of marketing
Świetna kreacja, minimalistyczna, zadziorna, a do tego wpisana w główną kampanię Żywca “Ż”.
McDonald’s, który z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet odwrócił swoje logo, aby z litery M stać się literą W, od woman. Również minimalistycznie, prosto, a zaskakująco.
Dagmara Adamczyk
social media specialist
Ikea przygotowała na Instastory “grę karcianą” dotyczącą równego podziału obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami. Ważny temat, pomysłowa realizacja. Gra jest już niedostępna, a szkoda
Miasto Łódź postanowiło z okazji Dnia Kobiet ożywić mural! W specjalnie przygotowanym wideo surrealistyczna kobieta ze ściany przy ulicy Więckowskiego dostaje kwiaty od “przechodnia”. Osobiście uwielbiam, gdy świat offline łączy się z tym online. Zobaczcie.
Asia Bitowt
marketing manager
Brand hero, który napisze za Ciebie życzenia na Dzień Kobiet? Marka UPC wyszła naprzeciw wszystkim, którzy nie mieli pomysłu na kreatywne wyrazy uznania dla mamy, siostry, babci czy partnerki. Wystarczyło wpisać w komentarzu jej imię, a UPCeusz przesyłał na Messengera gotowca, który miał zaimponować.
Zakład Pogrzebowy A.S. Bytom, słynący z czarnego humoru, zaserwował na Dzień Kobiet 2021 krótki, ale treściwy wpis, jak zwykle w punkt. Jak to mówią, liczy się pamięć!
Maja Kaczor
social media specialist
Your KAYA, post z 2021, minimalistyczna grafika z przekazem o lubieniu siebie za małe i większe rzeczy.
Netflix, post z 2021 roku. Zamiast życzeń na Dzień Kobiet – kobieca twórczość.
Propozycje filmów wyreżyserowanych przez Polki.
Wiktoria Szostak
praktykantka
Mochishoesin, marka butów w 2020. Połączenie motywującego napisu z branżą firmy. Minimalistyczne a wiadomo o co chodzi. Cytat z piosenki w opisie idealnie pasuje do grafiki.
Fastrack, marka z Indii w 2020 roku na dzień kobiet zaprezentowała ciekawy sposób marketingu z humorem.