92,1 tys. zasięgu wydarzenia, ponad 20 bezpłatnych publikacji, blisko 100 osób na prelekcjach i biznesowych szybkich randkach, które zorganizowaliśmy w wirtualnej przestrzeni Ultrafora. Takim wynikiem podsumowujemy konferencję Sales Boost Summit z okazji 7. urodzin More Bananas, która odbyła się 22 czerwca br.
Konferencja była skierowana do praktyków oraz pasjonatów marketingu, właścicieli firm i specjalistów. Tematem głównym prelekcji była sprzedaż. Co dokładnie się działo? Przeczytaj nasze case study.
Plan działania
W pierwszej kolejności dokładnie zaplanowaliśmy co i kiedy będzie się działo oraz podzieliliśmy zadania między osobami w zespole. W organizacji pomógł arkusz Excel, w którym umieściliśmy całą logistykę, oraz Asana – tzw. “jobs to do”.
Kontakt z prelegentami, pozyskanie partnerów, patronów wydarzenia oraz patronów medialnych, stworzenie landing page, KV, grafik, contentu, promocji w social mediach oraz przygotowanie Szybkich Biznesowych Randek – te wszystkie zadania znalazły się na naszej liście “to do”.
Prelegenci_ki
W konferencji wzięli udział eksperci_ki z agencji More Bananas oraz specjaliści_ki z zaprzyjaźnionych firm: Jakub Gołębiowski – CEO Rek House, Joanna Ceplin – CEO Instytut Marki Online i Komunikacji oraz Ewelina Podrez-Siama – Prezes zarządu FOX Strategy.
Prelekcje
W ramach konferencji odbyło się 9 prelekcji. Wszystkie dotyczyły sprzedaży, ale były zróżnicowane tematycznie. Mówiliśmy m.in. o sztucznej inteligencji, copywritingu, analityce biznesowej, storytellingu, social mediach, marce osobistej czy SEO.
Key Visual
Graficy More Bananas zaprojektowali KV, spójny z brandingiem marki. Chcieliśmy, aby był minimalistyczny, ale zapadający w pamięć. Wykorzystaliśmy go do tworzenia promocyjnych grafik, newsletterów, wpisów blogowych czy landing page’a.
Landing Page
Na landing page’u znalazły się wszystkie informacje o konferencji, cennik biletów i wskazówki, jak można je kupić.
Pakiety konferencyjne
Uczestnicy_czki mieli_ały do wyboru trzy pakiety – standard, PRO i banana. Każdy z nich zawierał 20% zniżki na kursy oraz 10% zniżki na szkolenia otwarte i usługi More Bananas. W pakiecie PRO dodaliśmy 2 e-booki i checklisty, a osoby, które wykupiły najwyższą opcję, miały możliwość uczestnictwa w Biznesowych Szybkich Randkach oraz dostały rabaty od naszych partnerów i nagrania wszystkich webinarów.
E-booki
W ramach działań dodatkowych, napisaliśmy dwa e-booki oraz stworzyliśmy 9 marketingowych checklist.
Szybkie Biznesowe Randki
Nowością na konferencji były Biznesowe Szybkie Randki, które zorganizowaliśmy w wirtualnej przestrzeni Ultrafora. Polegały one na 10 minutowych konsultacjach z ekspertami_kami More Bananas. Każdy, kto wykupił najwyższy pakiet konferencyjny, mógł zapisać się do trzech dowolnych osób na spotkanie. Przygotowaliśmy specjalnie wydzielone obszary rozmów z zakresu strategii, contentu, sprzedaży, social mediów, analityki i performance.
Po zakończeniu wszystkich prelekcji, wybrane osoby przenosiły się do przestrzenii Ultrafora. Każdy mógł swobodnie przemieszczać się po całej przestrzenii, a biznesowe randki odbywały się w zamkniętych obszarach, gdzie nie dochodziły głosy z zewnątrz.
Promocja
W promocji skupiliśmy się na działaniach organicznych i dotarciu do obecnych odbiorców_czyń More Bananas. Informacje pojawiły się na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie, grupie dyskusyjnej na Discordzie, grupie na Facebooku #KarmimyWiedzą, newsletterze oraz na naszym blogu. Stworzyliśmy również wydarzenie na Facebooku. Oprócz tego uruchomiliśmy kampanię płatną w Meta, zaangażowaliśmy partnerów i patronów do publikacji postów, wysłaliśmy newsletter za pośrednictwem Marketer+ oraz napisaliśmy informacje prasowe.
Przebieg konferencji
Konferencja trwała od 10:00 do 19:00, a w jej zakres wchodziło 9 prelekcji oraz Biznesowe Szybkie Randki. O 17:30 przenieśliśmy się do Ultrafory, gdzie do 19:00 odbywały się konsultacje marketingowe.
W trakcie konferencji zorganizowaliśmy kilka konkursów. Do wygrania były m.in. książki marketingowe od MT Biznes i Tania Książka, bony upominkowe na szkolenia More Bananas i pakiety marketingowe od naszego partnera, firmy Artefakt z Wrocławia.
Testimonials
W czasie trwania prelekcji oraz w ankiecie pokonferencyjnej dominowały pozytywne opinie. Oceny poszczególnych wystąpień wahały się między 8 a 9 w skali 1-10.
Efekty
Dzięki zorganizowaniu konferencji Sales Boost Summit:
- Zbudowaliśmy świadomości marki w kluczowych dla nas grupach odbiorców: potencjalni klienci, potencjalni kursanci, branża.
- Zacieśniliśmy więzi z partnerami oraz społecznością.
To była naprawdę BANANOWA konferencja! Dziękujemy wszystkim za obecność. Przypominamy, że część materiałów można nadal pobrać z naszego sklepu.
Do zobaczenia za rok!