Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Konferencja Sales Boost Summit [CASE STUDY]

Redakcja

Redakcja

92,1 tys. zasięgu wydarzenia, ponad 20 bezpłatnych publikacji, blisko 100 osób na prelekcjach i biznesowych szybkich randkach, które zorganizowaliśmy w wirtualnej przestrzeni Ultrafora. Takim wynikiem podsumowujemy konferencję  Sales Boost Summit z okazji 7. urodzin More Bananas, która odbyła się 22 czerwca br. 

Konferencja była skierowana do praktyków oraz pasjonatów marketingu, właścicieli firm i specjalistów. Tematem głównym prelekcji była sprzedaż. Co dokładnie się działo? Przeczytaj nasze case study. 

 

Plan działania 

W pierwszej kolejności dokładnie zaplanowaliśmy co i kiedy będzie się działo oraz podzieliliśmy zadania między osobami w zespole. W organizacji pomógł arkusz Excel, w którym umieściliśmy całą logistykę, oraz Asana – tzw. “jobs to do”. 

Kontakt z prelegentami, pozyskanie partnerów, patronów wydarzenia oraz patronów medialnych, stworzenie landing page, KV, grafik, contentu, promocji w social mediach oraz przygotowanie Szybkich Biznesowych Randek – te wszystkie zadania znalazły się na naszej liście “to do”.

Prelegenci_ki 

W konferencji wzięli udział eksperci_ki z agencji More Bananas oraz specjaliści_ki z zaprzyjaźnionych firm:  Jakub Gołębiowski – CEO Rek House, Joanna Ceplin – CEO Instytut Marki Online i Komunikacji oraz Ewelina Podrez-Siama – Prezes zarządu FOX Strategy.

Prelekcje 

W ramach konferencji odbyło się 9 prelekcji. Wszystkie dotyczyły sprzedaży, ale były zróżnicowane tematycznie. Mówiliśmy m.in. o sztucznej inteligencji, copywritingu, analityce biznesowej, storytellingu, social mediach, marce osobistej czy SEO. 

Key Visual 

Graficy More Bananas zaprojektowali KV, spójny z brandingiem marki. Chcieliśmy, aby był minimalistyczny, ale zapadający w pamięć. Wykorzystaliśmy go do tworzenia promocyjnych grafik, newsletterów, wpisów blogowych czy landing page’a.

Landing Page 

Na landing page’u znalazły się wszystkie informacje o konferencji, cennik biletów i wskazówki, jak można je kupić. 

Pakiety konferencyjne 

Uczestnicy_czki mieli_ały do wyboru trzy pakiety – standard, PRO i banana. Każdy z nich zawierał 20% zniżki na kursy oraz 10% zniżki na szkolenia otwarte i usługi More Bananas. W pakiecie PRO dodaliśmy 2 e-booki i checklisty, a osoby, które wykupiły najwyższą opcję, miały możliwość uczestnictwa w Biznesowych Szybkich Randkach oraz dostały rabaty od naszych partnerów i nagrania wszystkich webinarów. 

E-booki 

W ramach działań dodatkowych, napisaliśmy dwa e-booki oraz stworzyliśmy 9 marketingowych checklist. 

Szybkie Biznesowe Randki 

Nowością na konferencji były Biznesowe Szybkie Randki, które zorganizowaliśmy w wirtualnej przestrzeni Ultrafora. Polegały one na 10 minutowych konsultacjach z ekspertami_kami More Bananas. Każdy, kto wykupił najwyższy pakiet konferencyjny, mógł zapisać się do trzech dowolnych osób na spotkanie. Przygotowaliśmy specjalnie wydzielone obszary rozmów z zakresu strategii, contentu, sprzedaży, social mediów, analityki i performance. 

Po zakończeniu wszystkich prelekcji, wybrane osoby przenosiły się do przestrzenii Ultrafora. Każdy mógł  swobodnie przemieszczać się po całej przestrzenii, a biznesowe randki odbywały się w zamkniętych obszarach, gdzie nie dochodziły głosy z zewnątrz. 

Promocja 

W promocji skupiliśmy się na działaniach organicznych i dotarciu do obecnych odbiorców_czyń More Bananas. Informacje pojawiły się na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie, grupie dyskusyjnej na Discordzie, grupie na Facebooku #KarmimyWiedzą, newsletterze oraz na naszym blogu. Stworzyliśmy również wydarzenie na Facebooku. Oprócz tego uruchomiliśmy kampanię płatną w Meta, zaangażowaliśmy partnerów i patronów do publikacji postów, wysłaliśmy newsletter za pośrednictwem Marketer+ oraz napisaliśmy informacje prasowe. 

Przebieg konferencji

Konferencja trwała od 10:00 do 19:00, a w jej zakres wchodziło 9 prelekcji oraz Biznesowe Szybkie Randki. O 17:30 przenieśliśmy się do Ultrafory, gdzie do 19:00 odbywały się konsultacje marketingowe. 

W trakcie konferencji zorganizowaliśmy kilka konkursów. Do wygrania były m.in. książki marketingowe od MT Biznes i Tania Książka, bony upominkowe na szkolenia More Bananas i pakiety marketingowe od naszego partnera, firmy Artefakt z Wrocławia. 

Testimonials 

W czasie trwania prelekcji oraz w ankiecie pokonferencyjnej dominowały pozytywne opinie. Oceny poszczególnych wystąpień wahały się między 8 a 9 w skali 1-10. 

Efekty

Dzięki zorganizowaniu konferencji Sales Boost Summit: 

  • Zbudowaliśmy świadomości marki w kluczowych dla nas grupach odbiorców: potencjalni klienci, potencjalni kursanci, branża.
  • Zacieśniliśmy więzi z partnerami oraz społecznością.

To była naprawdę BANANOWA konferencja! Dziękujemy wszystkim za obecność. Przypominamy, że część materiałów można nadal pobrać z naszego sklepu. 

Do zobaczenia za rok!

 

Redakcja

Redakcja

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii