Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Blisko 900 pozyskanych leadów dla DIMAQ [CASE STUDY]

Redakcja

Redakcja

Podczas współpracy z DIMAQ zadaniem agencji było pozyskanie jak największej liczby jakościowych leadów. Kampanię zakończyliśmy z wynikiem 868 kontaktów. 

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego. Oprócz głównych kursów i certyfikacji na poziomie basic i professional, dostępne są również różnego rodzaju szkolenia związane z marketingiem skierowane do małych i średnich przedsiębiorstw.

WYZWANIE DLA AGENCJI

Zadaniem agencji było pozyskanie jak największej liczby jakościowych leadów dla oferty dofinansowania szkoleń z digital marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszej kolejności należało przeprowadzić audyt dotychczasowych działań i zaproponować nowe, bardziej skuteczne rozwiązania. Ważnym aspektem był również sposób mierzenia jakości pozyskanych kontaktów.

ROZWIĄZANIE

Zdecydowaliśmy się na wdrożenie kampanii leadowej Meta ADS. W jej skład wchodziło przygotowanie kreacji, stworzenie, konfiguracja i optymalizacja kampanii oraz testowanie kreacji i grup odbiorców tak, aby dobrać jak najbardziej optymalne rozwiązania, które najniższym kosztem wygenerują wartościowe leady.

W kampanii stworzyliśmy arkusz, w którym leady były oceniane w 3 stopniowej skali (nietrafiony, wartościowy, ale niezainteresowany, bardzo zainteresowany – zakup lub duże prawdopodobieństwo zakupu). Każdy pozyskany kontakt miał w sobie informację, z której grupy docelowej pochodził. Dzięki temu mogliśmy sprawdzić ich skuteczność i kierować reklamy do najbardziej zainteresowanych.

Oprócz testów kampanii, bardzo ważna była współpraca z działem sprzedaży i obsługi klienta DIMAQ. W ten sposób weryfikowaliśmy, czy pozyskane leady przekładają się na sprzedaż kursów.

Za działania odpowiedzialny był Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator More Bananas.

REZULTATY

Od lipca 2021 przeprowadziliśmy testy A/B na poziomach: kreacji, grup docelowych, komunikacji, rodzaju landingu, miejsca zbierania leadów, formularza oraz sposobu obsługi pozyskanego kontaktu (w którym momencie osoba odpowiedzialna kontaktuje się bezpośrednio z zainteresowanym). Przez cały okres pozyskaliśmy łącznie 868 leadów w założonym budżecie, a koszt pozyskania kontaktu to około 14 zł. Wypróbowaliśmy łącznie 7 kampanii i 42 kreacje reklamowe.

TESTIMONIAL

Z przyjemnością rekomendujemy More Bananas jako profesjonalnego i skutecznego partnera do współpracy w zakresie promocji w kanałach social media.

More Bananas powierzyliśmy prowadzenie działań reklamowych marki i szkoleń DIMAQ. Od samego początku nasza współpraca przebiegała bardzo sprawnie i tak jest do tej pory. Agencja bardzo szybko zaudytowała nasze dotychczasowe działania i wydała rekomendacje, które wdrożyliśmy i wdrażamy na bieżąco optymalizując aktualne kampanie. Jako klient czujemy się bardzo dobrze zaopiekowani. Nasz opiekun wyróżnia się proaktywnością, komunikatywnością, a przede wszystkim wnikliwością w poznawaniu potrzeb naszej marki oraz profesjonalizmem i dużym zaangażowaniem w promocje, co zdecydowanie przekłada się na satysfakcjonujące wyniki tych działań. Co ważne dla przedstawiciela MSP, którym jesteśmy – zaproponowane warunki są proporcjonalne do budżetu, którym dysponujemy.

Agata Gołuchowska
menedżer ds. komunikacji i marketingu
DIMAQ/Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

 

Prowadzisz firmę i jesteś zainteresowan_ pozyskiwaniem wartościowych kontaktów? Sprawdź ofertę i napisz do nas: halo@morebananas.pl

 

Redakcja

Redakcja

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii