Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Chleb niepowszedni [Case study CREDIN]

Artur Ragan

Artur Ragan

    Credin Polska jest producentem wysokiej jakości mieszanek piekarsko – cukierniczych o szeroko rozwiniętej sieci dystrybucji wraz z obsługą technologiczną. Zarząd firmy zdecydował się na współpracę z More Bananas, ponieważ przekonały go zarówno koncept kreatywny, jak i przygotowana przez agencję prezentacja, ukazująca nowe spojrzenie na produkty klienta.

    WYZWANIE DLA AGENCJI: 

    W 2021 na rynek piekarniczy Klient wprowadził innowację – CREDI PREBIOTIC, czyli pieczywo pszenne i mieszane z prebiotyczną inuliną, pozyskiwaną z korzenia cykorii. Pieczywo prebiotyczne to idealna alternatywa dla tradycyjnego pieczywa, będąca podstawą zbilansowanych posiłków. Do zadań agencji należało stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, w tym nowego logotypu marki PREBIOTIC.  Miał on akcentować prozdrowotność, poprzez skojarzenia ze znakiem zboża, które ma pozytywne konotacje z naturą, dobrem, ekologią i swojskością.

    ROZWIĄZANIE: 

    W ramach pierwszego etapu obsługi przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną, w tym nowy logotyp marki PREBIOTIC. 

    CREDIN logotyp

    Projekt przygotowała Paulina Janowiec, a czuwał nad nim Michał Oleksiej z More Bananas. Kolejnym elementem była sesja zdjęciowa produktów Prebiotic. Wybrane zdjęcia z sesji zostały dołączone do prezentacji produktowej, jak również w formie rekomendacji do postów na poszczególne media społecznościowe – Facebook i Instagram, a także do grafik na plakaty, prezentujące produkty.

    CREDIN sesja foto

    CREDIN - fb i ig-11

    Credin sesja fotoW następnych etapach agencja przygotowała prezentacje produktowe dla produktów prebiotycznych w ofercie Prebiotic, takich jak chleb, bułki i półbagietki. Prezentacja omawia możliwości promocji produktów oraz grupę odbiorców. Kolejnym działaniem było opracowanie merytoryczne i graficzne ulotki produktowej, z wykorzystaniem przygotowanych wcześniej materiałów. Za działania po stronie agencji odpowiadali: Ania Ledwoń-Blacha, (creative owner), a za projektowanie graficzne Paulina Janowiec (graphic designer) i Michał Oleksiej (art director).

    PODSUMOWANIE WYNIKÓW NASZEJ PRACY

    Stworzyliśmy minimalistyczne logo, które swoim stylem pasuje do reszty komunikacji produktu. Ponieważ PREBIOTIC to chleb będący zdrowym zamiennikiem zwykłego pieczywa, ważne było, aby logo swoją prostotą i minimalizmem wskazywało na naturalność produktu i prostotę jego składu. Dodatkowo powinno idealnie pasować do reszty przygotowanych materiałów, np. wykonanej dla klienta sesji zdjęciowej pieczywa. CREDIN logotyp wersje kolorystyczne

    CREDIN typografia

    CREDIN pole ochronneW drugim etapie powstała minimalistyczna ulotka, utrzymana w naturalnej kolorystyce kojarzącej się z brandem. Poza zwykłym tekstem znajdują się w niej również proste infografiki, które w atrakcyjny sposób przekazują ważne informacje.PODSUMOWANIE REZULTATÓW DLA KLIENTA

    Przygotowane materiały zostały zaakceptowane i wdrożone przez klienta. Feedback z rynku jest pozytywny, a procesy sprzedażowe uległy usprawnieniu.

    TESTIMONIAL

    Bananowa ekipa wykonała świetną robotę i spełniła nasze oczekiwania. Jestem bardzo zadowolona, zarówno z przebiegu współpracy, jak i dotychczasowych efektów. Jeszcze zanim podjęłam decyzję o zleceniu agencji jakichkolwiek zadań, byłam zaskoczona poziomem szczegółowości researchu, jaki przeprowadzono do samej prezentacji ofertowej. 

    Edyta Trzcińska, manager ds. marketingu w Credin. 

    Artur Ragan

    Artur Ragan

    Wymyślam ludziom, przebierając w słowach i sieję ferment. A poważniej - używając języka korzyści, tworzę treści, które angażują, pomagają pozyskiwać klientów, zapoznają ich z produktami i prezentują usługi. Słowem - pomagają maksymalizować zyski.

    Udostępnij

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Inne artykuły w tej kategorii