Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!

AKADEMIA
SOCIAL
MEDIA

Ruszamy z Akademią Social Media! Przed Tobą aż 7 szkoleń online, dzięki którym podniesiesz kwalifikacje i zwiększysz zarobki. Zdobądź aktualną i praktyczną wiedzę potwierdzoną certyfikatem.

Zapisz się
x

Akamai: wzrost zaangażowania o 15503 INI w EB [CASE STUDY]

Redakcja

Redakcja

Podczas współpracy z Akamai Poland zwiększyliśmy wskaźnik zaangażowania o ponad 15 tysięcy w przeciągu jednego roku. Osiągnęliśmy założone cele – zwiększenie zasięgu, rozpoznawalności marki i kierowanie ruchu na stronę.

WYZWANIA DLA AGENCJI

Współpraca: sierpień 2020 — obecnie 

Naszym zadaniem podczas współpracy jest wsparcie działań employer brandingowych dla Akamai Poland w mediach społecznościowych (Facebook) oraz przygotowywanie kampanii rekrutacyjnych (Meta). Głównym celem jest zwiększenie zasięgu i rozpoznawalności marki oraz kierowanie ruchu na stronę Akamai Careers. Za współpracę odpowiada Wojtek Żywolt – Social Media Specialist. 

ROZWIĄZANIE 

Od przeszło 3 lat odpowiadamy za prowadzenie działań employer brandingowych dla marki Akamai Poland, a także tworzymy liczne kampanie rekrutacyjne Meta Ads. 

Facebook 

Stworzyliśmy cykle komunikacyjne, które pojawiają się na profilu marki Akamai Poland na Facebooku. Są to treści: 

  • rekrutacyjne, 
  • benefity w Akamai,
  • informacyjne (m.in. o programach dla stażystów czy udziałach w akcjach CSR, Szlachetnej Paczce),
  • zza kulis pracy,
  • o  kulturze w Akamai.

W postach przedstawiamy Akamites (pracowników Akamai), ich historie i testimoniale. Opisujemy korzyści oraz benefity pracy w polskim oddziale Akamai. Informujemy o zaangażowaniu marki w cele społeczne i charytatywne (m.in. sadzenie drzew, udział w biegach Poland Business Run czy cykliczne zbiórki na rzecz oddziału onkologii dziecięcej w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie), bieżących akcjach w biurze, integracjach (np. Climbing Day, wyjścia na gokarty czy squash), sukcesach marki (np. uzyskanie tytułu Great Place To Work czy ujęcie w rankingu najlepszych pracodawców magazynu Forbes.pl), udziale zespołu w programach mentoringowych i konferencjach. Czyli wszystko to co sprawia, że Akamai to najlepsze miejsce pracy. W komunikacji wykorzystujemy głównie zdjęcia pracowników oraz posługujemy się cytatami.

Akamai posty na facebooku

Akamai posty na facebookuAkamai posty na facebooku

Działania globalne

Od ponad dwóch lat wspieramy globalne działania marki, tworząc materiały graficzne do kampanii rekrutacyjnych (w Polsce i zagranicą). Tworzyliśmy także logotypy dla tzw. polskich Employee Resource Groups (ERGs) (lokalne grupy pracownicze, np. grupa rodziców w Akamai) czy materiały drukowane w prasie.

Konferencja Akamai Affinity Tech Talks

Wspólnie przygotowaliśmy plan mediów dla konferencji Akamai Affinity Tech Talks i zajmowaliśmy się jego realizacją. Na wydarzenie zarejestrowało się ponad  1000 użytkowników, m.in. z Polski, Czech, Niemiec czy Hiszpanii, spełniając tym samym założenia projektu.

REZULTATY 

W 2022 roku uzyskaliśmy wynik 101,7% zaangażowanych użytkowników na Facebooku. W porównaniu z 2021 rokiem odnotowaliśmy wzrost tego wskaźnika o 13,47%. Wzrost odnotowaliśmy też w przypadku pozostałych wskaźników zaangażowania. Średnie INI (Interactivity Index) wyniósł w 2021 roku 17 307 (+15 503 w porównaniu do 2020) i 9 500 (+2193 w porównaniu do 2021). Zwiększyliśmy też średni INI – z 47,42 na 53,42.

Procent zaangażowanych użytkowników

Najlepsze posty osiągnęły średnio 10% wskaźnik zaangażowania, na które składało się 300-380 reakcji.

Średnie INI

Całkowite INI

INI 2021

INI 2022

Aktywni użytkownicy 2021

Aktywni użytkownicy 2022

TESTIMONIAL

Agencja More Bananas może pochwalić się zespołem wybitnych specjalistów, którzy nie tylko słuchają, ale również potrafią przekształcić te uwagi w treści. Bez względu na to, czy potrzebujesz treści promocyjnych, edukacyjnych czy rozrywkowych, More Bananas ma na to patent i umiejętności, by to zrealizować.

Współpraca z tą firmą to nie tylko wykonywanie zadań, to prawdziwe partnerstwo. Tutaj czujesz się bardziej jak współtwórca treści niż bierny odbiorca. To podejście, oparte na wzajemnym szacunku i pełnym zrozumieniu, czyni pracę naprawdę przyjemnością, a nie tylko obowiązkiem.

Julia Płochocka
Global Employer Branding Specialist
Akamai



Redakcja

Redakcja

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii