Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Instagram: 7 narzędzi, które warto znać

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

Pracujesz w marketingu, a jednym z Twoich głównych zadań jest obsługa profili na Instagramie? A może prowadzisz własny biznes i komunikujesz się z odbiorcami przez Instagram? Poznaj 7 sprawdzonych narzędzi, które pozwolą Ci na szybsze i efektywne wykonywanie obowiązków. 

 

Canva

To zdjęcia, wideo i grafika przykuwają uwagę na Instagramie. Dlatego warto o nie zadbać. Możesz to zrobić za pomocą Canvy –  łatwego w użyciu narzędzia, które pozwala tworzyć atrakcyjny i profesjonalny content. Całe mnóstwo szablonów, ikon, zdjęć i fontów pozwala spersonalizować każdą grafikę. Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć projekt pojedynczego posta, historii czy całej kampanii, Canva ułatwia to zadanie. Co najważniejsze, nie musisz mieć umiejętności graficznych. 

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Canva (@canva)

 

Influencer Marketing Hub

Współpraca z influencerami stała się popularnym sposobem promowania produktów i usług na Instagramie. Influencer Marketing Hub to narzędzie, które pozwala znaleźć odpowiednich influencerów dla Twojej marki. Możesz filtrować influencerów według kategorii, lokalizacji, obserwujących i zaangażowania. Dzięki tej platformie możesz również śledzić efekty współpracy z influencerami i sprawdzać, czy osiągnięte rezultaty spełniają Twoje oczekiwania.

Więcej narzędzi dla content managera znajdziesz w naszym e-booku: Narzędziówka Contentowca.

Buffer

Przydatnym narzędziem do planowania na Instagramie jest Buffer. To narzędzie pozwala zaplanować posty. Dzięki Bufferowi opracujesz strategię publikowania treści, zoptymalizujesz harmonogram i dotrzesz do swojej grupy docelowej we właściwym czasie. Narzędzie ułatwia również analizę wydajności Twoich postów, dzięki czemu możesz dostosować strategię, aby uzyskać jeszcze lepsze wyniki.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Buffer (@buffer)

Meta Ads Manager

Meta Ads Manager to potężne narzędzie stworzone przez Facebooka, które umożliwia tworzenie, zarządzanie i analizowanie reklam na Instagramie oraz Facebooku. Pozwala na zaawansowane targetowanie grupy odbiorców, ustalanie budżetów reklamowych i śledzenie wyników kampanii w czasie rzeczywistym. Dzięki integracji z Instagramem, możesz łatwo kontrolować wyświetlanie reklam na tym kanale i dostosowywać je do preferencji i zachowań użytkowników.

Unfold

W świecie Instagrama, w którym liczy się pierwsze wrażenie, narzędzie takie jak Unfold pomoże Ci zrewolucjonizować profil. Unfold to aplikacja do tworzenia efektownych i profesjonalnych historii na Instagramie, które wyróżnią się na tle innych. To świetny sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców i wzmocnienie relacji z Twoją marką.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Unfold (@unfold)

Later

To kolejne narzędzie, które ułatwia planowanie postów na Instagramie. Jednak jego prawdziwa siła tkwi w możliwości przygotowania estetycznej siatki z wybranymi postami, pozwalającej zobaczyć, jak będą wyglądać razem przed ich opublikowaniem. Later oferuje również analitykę w celu optymalizacji czasu publikacji i poprawy skuteczności reklam.

AdEspresso

Ostatnie, ale nie mniej istotne, narzędzie, które zasługuje na uwagę to AdEspresso. Narzędzie do zarządzania kampaniami, które oferuje zaawansowane opcje targetowania i optymalizacji wyników. AdEspresso umożliwia przeprowadzanie testów A/B różnych reklam, co pozwala na ciągłe doskonalenie i poprawianie wyników kampanii.

Komunikacja na Instagramie może być skuteczna, jeśli użyjesz odpowiednich narzędzi. Od planowania i publikowania postów do tworzenia atrakcyjnej grafiki i współpracę z wpływowymi osobami. Pamiętaj jednak, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie swojej grupy docelowej, dopasowanie treści do jej potrzeb i preferencji oraz ciągłe analizowanie wyników w celu doskonalenia strategii marketingowej.

Jeśli chcesz poznać więcej narzędzi dla marketera – zajrzyj do #BananowejNarzędziówki.

Autorka:

Mariia Bezhenar
Praktykantka More Bananas

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

W pracy ogarnia content i... kilka innych całkiem fajnych rzeczy. Słowo OGARNIA pasuje do niej jak ulał, bo zawsze wie kto, co i gdzie.

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii