Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
Analiza zachowań Klientów

Analiza zachowań klientów online od podstaw

Co otrzymasz?

PDF

0,00  z VAT

Dodaj do koszyka

O czym jest e-book?

W doświadczeniach klientów online kryje się klucz do budowania przewagi rynkowej. Jest to ważne szczególnie teraz, kiedy pandemia pchnęła biznesy w stronę przyspieszonej digitalizacji i zmusiła przedsiębiorców do prowadzenia biznesów w wirtualnym świecie. Jak wyróżnić się w tym tłumie? Odpowiadając idealnie na potrzeby klientów. Jak je poznać? Analizując ich rzeczywiste zachowania.

Pobierz Analiza zachowań klientów online od podstaw, którego autorką jest Kamila Kotowska, PR & Marketing Manager w cux.io.

Kamila Kotowska

PR & Marketing Managerka w cux.io.

Od lat związana z branżą kreatywną – jako account manager największej na Pomorzu agencji marketingowej, wcześniej w krakowskiej firmie IT zajmującej się cloud-based solutions.

Prowadzi zajęcia ze studentami i dedykowane szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych. W pracy najbardziej skupia się na nieszablonowym podejściu do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowaniu strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.