Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Marketingowe podsumowanie 2024 roku i trendy na 2025

Redakcja

Redakcja

Marketingowe podsumowanie 2024trendy na 2025 to nasz coroczny rytuał końca roku. Zatrzymujemy się na moment, analizujemy, przetwarzamy i… wyróżniamy: firmy, kampanie, działania. Do podsumowania zaprosiliśmy ekspertki i ekspertów z branży, bo zwyczajnie jesteśmy ciekawi ich zdania.

Przed Tobą dokument, w którym podsumowujemy najważniejsze wydarzenia, trendy i wyzwania w marketingu, jakie przyniósł rok 2024. 

W 2024 roku sztuczna inteligencja nie tylko wyszła z cienia, ale zaczęła wytyczać nowe ścieżki w marketingu – czasem jak przebiegły orangutan, a czasem jak szalony goryl demolujący stare zasady gry. 

W naszym podsumowaniu znajdziesz zarówno te kampanie, które okazały się sukcesem, porażką, albo po prostu wyróżniały się na tle innych. Wyciągnęliśmy z nich wnioski, którymi chcemy się z Tobą podzielić. A na deser dorzucamy prognozy na 2025 rok – bo w marketingowej dżungli trzeba być zawsze o krok przed innymi. 

Pobierz ebook za darmo w naszym sklepie internetowym >>>

Marketingowe podsumowanie 2024: co znajdziesz w środku?

  • Największy sukces marketingowy 2024
  • Największa porażka marketingowa 2024
  • Najlepsza kampania reklamowa 2024
  • Jeden trend, na który warto zwrócić uwagę w 2025 roku.

Pobierz ebook za darmo w naszym sklepie internetowym >>>

Kto wziął udział w podsumowaniu roku 2024?

Do podsumowania roku 2024 i prognoz trendów marketingowych na 2025 rok zaprosiliśmy nie tylko pracowniczki i pracowników More Bananas ale także przyjaciół marki, partnerów biznesowych i specjalistów, których obserwujemy od lat. 

  • Anna Ledwoń-Blacha,
  • Anna Wawszkiewicz,
  • Karolina Mrowiec,
  • Asia Bitowt,
  • Anna Boenish,
  • Michał Oleksiej,
  • Monika Biernat,
  • Kalina Tyrkiel,
  • Wojtek Żywolt,
  • Tomasz Łysoń,
  • Karolina Kociołek,
  • Anna Karcz-Czajkowska,
  • Angelika Dąbek,
  • Marcin Karolak,
  • Kamil Leśniak,
  • Jakub Prószyński,
  • Maciej Sowa,
  • Kama Kotowska,
  • Daniel Ślósarz,
  • Joanna Ceplin,
  • Beata Mosór.

Pobierz ebook za darmo w naszym sklepie internetowym >>>

Redakcja

Redakcja

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii