Marketingowe podsumowanie 2024 i trendy na 2025 to nasz coroczny rytuał końca roku. Zatrzymujemy się na moment, analizujemy, przetwarzamy i… wyróżniamy: firmy, kampanie, działania. Do podsumowania zaprosiliśmy ekspertki i ekspertów z branży, bo zwyczajnie jesteśmy ciekawi ich zdania.
Przed Tobą dokument, w którym podsumowujemy najważniejsze wydarzenia, trendy i wyzwania w marketingu, jakie przyniósł rok 2024.
W 2024 roku sztuczna inteligencja nie tylko wyszła z cienia, ale zaczęła wytyczać nowe ścieżki w marketingu – czasem jak przebiegły orangutan, a czasem jak szalony goryl demolujący stare zasady gry.
W naszym podsumowaniu znajdziesz zarówno te kampanie, które okazały się sukcesem, porażką, albo po prostu wyróżniały się na tle innych. Wyciągnęliśmy z nich wnioski, którymi chcemy się z Tobą podzielić. A na deser dorzucamy prognozy na 2025 rok – bo w marketingowej dżungli trzeba być zawsze o krok przed innymi.
Pobierz ebook za darmo w naszym sklepie internetowym >>>
Marketingowe podsumowanie 2024: co znajdziesz w środku?
- Największy sukces marketingowy 2024
- Największa porażka marketingowa 2024
- Najlepsza kampania reklamowa 2024
- Jeden trend, na który warto zwrócić uwagę w 2025 roku.
Pobierz ebook za darmo w naszym sklepie internetowym >>>
Kto wziął udział w podsumowaniu roku 2024?
Do podsumowania roku 2024 i prognoz trendów marketingowych na 2025 rok zaprosiliśmy nie tylko pracowniczki i pracowników More Bananas ale także przyjaciół marki, partnerów biznesowych i specjalistów, których obserwujemy od lat.
- Anna Ledwoń-Blacha,
- Anna Wawszkiewicz,
- Karolina Mrowiec,
- Asia Bitowt,
- Anna Boenish,
- Michał Oleksiej,
- Monika Biernat,
- Kalina Tyrkiel,
- Wojtek Żywolt,
- Tomasz Łysoń,
- Karolina Kociołek,
- Anna Karcz-Czajkowska,
- Angelika Dąbek,
- Marcin Karolak,
- Kamil Leśniak,
- Jakub Prószyński,
- Maciej Sowa,
- Kama Kotowska,
- Daniel Ślósarz,
- Joanna Ceplin,
- Beata Mosór.