Co przed Tobą?
Webinary pełne wiedzy, podcasty, checklisty specjalistek i specjalistów marketingu! To wszystko między 8 a 28 marca.
Harmonogram Marketingowego Dnia Kobiet:
12.03, godz. 13.00 – 10 zasad content marketera, Agnieszka Gałczyńska
13.03, godz. 11.00 – Jak szybko Internet zapomina? Kryzysy, case’y i wskazówki, Dagmara Adamczyk
14.03, godz. 12.00 – Webinary – jak wykorzystać je w promocji marki?, Anna Boenish
19.03, godz. 12.00 – Account/Project Manager w marketingu – co tak właściwie robi? Czy to praca dla Ciebie?, Marta Orzechowska
20.03, godz. 13.00 – Przegląd działań na rzecz kobiet nieneurotypowych, Agnieszka Zwolan
21.03, godz. 11.00 – Zdefiniuj siebie, czyli jak zbudować markę osobistą?, Maja Kaczor
22.03, godz. 10.00 – Ekonomia behawioralnej w digitalu, Marta Telus
25.03, godz. 19.00 – Strategia marketingowa (nie) dla każdego?, Anna Ledwoń – Blacha
25.03, godz. 12.00 – Komunikacja inkluzywna w marketingu, Justyna Bakalarska-Stankiewicz
26.03, godz. 12.00 – Jak zwiększać ruch na stronie WWW – tips&tricks, Katarzyna Mularz
28.03, godz. 10.00 – Buduj zaufanie i zaangażowanie, zdobywaj klientów: o user generated content w mediach społecznościowych marki, Angelika Dąbek
Uwaga! W harmonogramie widzisz roboczą agendę. Harmonogram będzie systematycznie uzupełniany o kolejne webinary.
Wszystkie webinary będzie można zobaczyć na zamkniętej grupie na Facebooku.
Dochód z akcji
Cały dochód z biletów – cegiełek (29 zł) zostanie przekazany na Centrum Praw Kobiet. Misją fundacji jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet. Centrum udziela kompleksowego wsparcia kobietom, których prawa są łamane. Centrum Praw Kobiet prowadzi również działania edukacyjne oraz przeciwdziała stereotypom i uprzedzeniom związanym z płcią.