
KONFERENCJA ONLINE
SALES
BOOST
SUMMIT VII
URODZINY
MORE BANANAS

DLACZEGO
WARTO WZIĄĆ
UDZIAŁ?
9 prelekcji
czeka na Ciebie 9 prelekcji praktyków strategii, social media, performance, content i customer care, czyli esencja naszych doświadczeń zawodowych.
2 e-booki
otrzymasz 2 premierowe e-booki i 9 marketingowych checklist autorstwa ekspertów More Bananas.
Speed dating
krótkie biznesowe spotkania, na których możesz zapytać o… wszystko! Byle szybko. Masz tylko 10 minut.
I dodatkowo...
- nielimitowany dostęp do nagrań z konferencji
- zniżki od naszych partnerów
- rabaty od More Bananas
- dostęp do społeczności na Discordzie
- możliwość przetestowania wirtualnej przestrzeni konferencyjnej
- efekt AR.
22 CZERWCA
10:00
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, sprzedaży i biznesie
Odkryj, jak AI potrafi tworzyć treści, które przyciągają klientów jak magnes, popycha Twoją stronę na szczyt wyników SEO, a przy okazji jeszcze zarządza Twoim kalendarzem, żebyś mógł_mogła skupić się na robieniu fajnych rzeczy. Biznes, marketing, prawo i etyka. I przyszłość.
Anna Ledwoń-Blacha
10:40
Jak technologie wpłyną na przyszłość sprzedaży i doświadczenia klienta?
W trakcie prelekcji dowiesz się, czy wykorzystanie AI w personalizacji doświadczeń klienta to dobry ruch? Jak zautomatyzować procesy sprzedażowe i obsługę klienta? Jaki wpływ będą miały te działania na zmiany na rynku pracy? A co najważniejsze, jak nowe technologie wpłyną na sprzedaż, obsługę klienta i zmiany w organizacji pracy.
Klaudia Gruszkowska, Kasia Guzek
11:20
Jak działania w social mediach wpływają na sprzedaż?
"Social media nie sprzedają" mówili. A jednak sprzedają! Od kilku lat obserwujemy rozwój social commerce, dzięki któremu marki mogą docierać do swoich odbiorców i sprzedawać produkty oraz usługi. Jak wykorzystywać social commerce w codziennych działaniach? O tym opowiem podczas mojego wystąpienia!
Wojtek Żywolt
12:20
SEO, a sprzedaż, czyli co ma piernik do wiatraka. Jak budować strategię SEO nastawioną na sprzedaż?
"Jesteśmy odpowiedzialni za doprowadzenie ruchu, a nie sprzedaż" - to prawdopodobnie najczęściej spotykany mit dotyczący usługi SEO. I tylko częściowo prawdziwy. W trakcie prelekcji zastanowimy się, czy faktycznie nie ma sposobów na zwiększenie konwersji z SEO i omówimy planowanie takiej strategii SEO, której celem jest również optymalizacja konwersji.
Ewelina Podrez-Siama
13:00
Jak tworzyć content na www, który sprzedaje?
Nowa strona internetowa Twojej marki niedawno ujrzała światło dzienne. Jest... idealna. Każdy z zespołu się nią zachwyca, tylko... sprzedaż wcale nie wzrosła. Dlaczego? Sprawdzone tips&tricks dotyczące contentu na www i kilka cennych wskazówek, jak zadbać o stronę internetową Twojej marki. To wszystko dostaniesz podczas tej prelekcji.
Agnieszka Gałczyńska
13:40
Analityka biznesowa - jedno źródło prawdy, innymi słowy ropa naftowa XXI wieku
W trakcie prelekcji dowiesz się jak analizować dane, przeprowadzać testy A/B, analizować koszty i korzyści oraz segmentować klientów. Trendy, narzędzia, wykorzystanie danych i analizy oraz dobre decyzje biznesowe – to wszystko i jeszcze więcej!
Lera Rastsiazhenka
14:50
Czy marka osobista sprzedaje i czy naprawdę warto inwestować w jej rozwój?
Czy warto inwestować w rozwój marki osobistej? Dlaczego jest ona tak ważna w dzisiejszych czasach? Na te pytania odpowiem Ci podczas prelekcji. Dowiesz się też, jak markę osobistą odkryć, wyrazić i komunikować w świecie online.
Joanna Ceplin
15:30
Najważniejsze i niezmienne zasady storytellingu w video marketingu
Storytelling potrafi podnieść cenę nawet bezużytecznego produktu o 6395%*. Dlaczego? Bo człowiek pod wpływem dobrej historii jest równie nieracjonalny jak człowiek zakochany. Co jednak najważniejsze z punktu widzenia biznesu i marketingu: dobra historia wpływa na nasze zachowanie konsumenckie.
Jakub Gołębiowski
16:10
Copywriting - jak pisać, żeby sprzedawać?
Słowa mają moc - również sprzedażową. Jak pisać teksty reklamowe, opisy produktów, artykuły czy newslettery, żeby więcej osób dodawało produkty do koszyka?
Anna Boenish
PRELEGENCI










CENNIK
ILE ZAPŁACISZ?
STANDARD
250 złz VAT
- Zniżki 20% na kursy More Bananas
- Zniżka 10% na szkolenia otwarte i usługi More Bananas
PRO
400 złz VAT
- Zniżki 20% na kursy More Bananas
- Zniżka 10% na szkolenia otwarte i usługi More Bananas
- 2 premierowe e-booki i 9 marketingowych checklist autorstwa ekspertów More Bananas
BANANA
500 złz VAT
- Biznesowe szybkie randki
- Zniżki 20% na kursy More Bananas
- Zniżka 10% na szkolenia otwarte i usługi More Banana
- 2 premierowe e-booki i 9 marketingowych checklist autorstwa ekspertów More Bananas
- Rabaty od naszych partnerów i klientów
- Nagrania wszystkich webinarów
CO CIĘ ZASKOCZY?
BUSINESS
SPEED DATING
Nowość na urodzinach! W tym roku zabieramy Was do wirtualnej przestrzeni konferencyjnej, w której będziecie mogli zadawać pytania ekspertom i ekspertkom z branży marketingu. Zasada jest prosta. Masz 10 minut, żeby skonsultować się z wybranym specjalistą. Challenge accepted?
Jak się zapisać? Kliknij w button poniżej. Wybierz termin i specjalistę, z którym chcesz umówić się na biznesową szybką randkę. Uwaga! Możesz zapisać się do 3 wybranych ekspertów/ekspertek. Daj nam znać co wybierasz na sklep@morebananas.pl.
ZarezerwujJAK BYŁO W POPRZEDNICH LATACH?
Wasza pozytywna energia i styl, merytoryka to największe plusy! Na niektórych konferencjach mam wrażenie, że prelekcje są o niczym, a sama konferencja jest spotkaniem towarzyskim a nie edukacyjnym. Tutaj było wszystko, super prowadzący, ciekawe prelekcje i dużo wiedzy! :)
Zróżnicowanie tematów, wiele obszarów marketingu poruszonych - super dla kogoś kto odpowiada za całość marketingu firmy ;)
Najbardziej podobała mi się wasza energia i zaangażowanie w to, co robicie! Świetna robota i gratuluje!!!
Trafne pytania publiczności i równie trafne odpowiedzi, super energia ekipy More Bananas, wprowadzonko do Pixela oraz prezka o e-commerce – dwa hity konferencji.
Wpadłem odrobinę przez przypadek, zostałem na cały dzień. Dziękuję i gratuluję dobrej konferencji!
Dzięki za wszystko, bo generalnie super sprawa i mam nadzieje, ze następnym razem na żywo też się uda. Świetna też sprawa formuły online, bo mogłam dołączyć z drugiego końca Europy.