Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
urodzinowa konferencja

Zapraszamy na 6. urodziny More Bananas!

Już sześć lat #KarmimyWiedzą, doradzamy, szkolimy, a także tworzymy strategie oraz opracowujemy ich egzekucje. I tym zagadnieniom będzie poświęcona nasza urodzinowa konferencja online, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.

Od social media marketingu do strategii i egzekucji

Banany zazieleniły się w już w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Realizujemy też szeroko pojęty branding, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance. Chętnie podzielimy się doświadczeniami podczas konferencji 25-26 maja. Zaprosiliśmy wielu znakomitych gości. Dołączysz?

Jak mawiał Ogilvy: Dążenie do doskonałości jest mniej opłacalne niż dążenie do wielkości, ale może być bardziej satysfakcjonujące”. Doskonałością jest tutaj strategia w biznesie, a wielkością działania ad hoc i sprzedawanie tu i teraz. Razem podążymy w stronę tego pierwszego. Porozmawiajmy o strategii! Krok po kroku”. 

Ania Ledwoń – Blacha, Creative Owner 

cover_prelegenci

„Wiesz, jak wygląda ścieżka zakupowa Twoich klientów? Na które reklamy reagują? Odpowiednia struktura kampanii pozwoli zwiększyć efektywność Twoich działań i jednocześnie pozwoli zoptymalizować koszty prowadzonych działań digital marketingowych. Standardowy lejek nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Podczas konferencji podpowiem, jak to sprawdzić”.

Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator. 

Zaplanowaliśmy jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie oraz wziąć udział w networkingu po wydarzeniu. Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu.

„Jak przekształcić świetny pomysł w dostosowany do potrzeb rynkowych produkt? Jak w ogóle powinno się tworzyć marki, żeby na starcie nie „pękały w szwach”? Na te i inne pytania odpowiem podczas swojego wystąpienia”. 

  Jacek Szczepan, Marketing Strategist

Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Goście  dostaną nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu. 

„Zastanawiasz się, w jaki sposób prowadzić działania na Facebooku, Instagramie, Pintereście lub TikToku? Podczas swojego wystąpienia przedstawię kilka przydatnych lifehacków, o których warto pamiętać w codziennej pracy”. 

Wojtek Żywolt, Social Media Specialist & Trainer

Harmonogram:

start: 25 V, 10:00

  1. Anna Ledwoń-Blacha Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki
  2. Jacek Szczepan Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
  3. Joanna Karcz-Czajkowska Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
  4. Jonasz Wiercioch Jak imple…, co zrobić by strategia żyła?
  5. Kinga Edwards Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki

26 V 10:00

  1. Wojtek Żywolt Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
  2. Zuzanna Ledworowska Analityka influencer marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
  3. Piotr Siwiec Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
  4. Daria Bokowy Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa
  5. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.
  6. Bartek Ziemiański Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn? 

Bonusy konferencyjne:

  • 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
  • – 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
  • – 50% zniżki na kursy,
  • – 20% zniżki na szkolenia otwarte, 
  • – 10% zniżki na wszystkie  usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.

Partnerzy Konferencji:

Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroupsemKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.

Patroni medialni:

Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Marketer+, Online Marketing, IAB Polska.

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
< Poprzedni wpis Następny wpis >
WP_Post Object ( [ID] => 14339 [post_author] => 3304 [post_date] => 2022-05-10 10:34:07 [post_date_gmt] => 2022-05-10 08:34:07 [post_content] => Chcesz zacząć prowadzić działania marketingowe na Pintereście, ale nie wiesz, co publikować? Zobacz, jak robią to inni i jakie są dobre praktyki. Przeanalizowaliśmy działania marek i podkreśliliśmy najważniejsze wnioski. Sprawdź je! Pinterest od lat plasuje się w czołówce najpopularniejszych platform społecznościowych w Polsce. Dzięki zainteresowaniu użytkowników portal systematycznie rozwija swoje możliwości i wprowadza usprawnienia. Ostatnio mocno bierze na tapet działania e-commerce dla marek. Nic dziwnego, że coraz więcej brandów decyduje się rozpocząć działania marketingowe na Pintereście.

Marketing na Pintereście - dobre praktyki

Przeanalizowaliśmy działania marek, które są obecne na Pintereście i wybraliśmy 5 przykładów, które opisujemy i podkreślamy najważniejsze rzeczy. Jednak kluczem jest testowanie i analiza prowadzonych działań. Inspiruj się trendami oraz działaniami innych, zawsze jednak pamiętaj, co jest celem działań Twojej firmy na Pintereście.

Pinterest dla e-commerce

Westwing Polska

https://pl.pinterest.com/westwingpl pin_westwing Działasz w e-commerce? Masz sklep internetowy? Wykorzystaj to! Westwing Polska jest na bieżąco z nowościami na Pintereście i wie, że ostatnio prężnie rozwija on możliwości zakupowe na platformie. Na profilu znajdziecie zakładkę shop, w której podlinkowane są produkty z katalogu i prowadzą prosto do sklepu. W każdym pinie możesz uzupełnić informacje o cenie produktu i aktualnej promocji. Ścieżka zakupowa jest skrócona w tym przypadku do minimum. Przeczytaj także: Prowadzenie komunikacji na Facebooku dla kilku rynków

Skuteczne formaty pinów

Castorama Polska

https://pl.pinterest.com/castoramapolska pin_castorama Na Pintereście możesz publikować kilka formatów pinów. Są to zdjęcia, video, karuzele, kolaże, a także, ostatnio, również „Piny z pomysłem”. Są one odpowiednikiem shortów na YouTubie czy znanych nam wszystkim relacji na Instagramie. Castorama postanowiła wypróbować nową możliwość i z powodzeniem rozwija tę sekcję. Także wspomniany powyżej Westwing bardzo dobrze sobie radzi z tego typu pinami, publikując video z krótkimi, acz ciekawymi inspiracjami wnętrzarskimi. To świetne rozwiązanie, żeby pokazać więcej inspiracji w konkretnym temacie. Z pomocą przychodzi również kreator Pinteresta, w którym łatwo dodasz napisy czy logo marki. Być może zainteresuje Cię również 5 najpopularniejszych rodzajów działań z influencerami

Inspiracje i wpływ na decyzje zakupowe

Philips

https://pl.pinterest.com/philipsglobal pin_phillips Z Pinterestem przede wszystkim kojarzymy inspiracje, dlatego najczęściej wybieranym formatem treści są tutaj infografiki. Mogą to być zarówno treści edukacyjne, ale też inspiracyjne. Takie właśnie działania marketingowe na Pintereście podejmuje marka Philips. Znajdziesz tutaj infografiki opisujące dany produkt czy konkretne działania marki. Drugim interesującym pomysłem na publikowane piny są archiwalne kampanie marki. Znajdziesz tu plakaty z lat 80. czy 60. dzięki czemu możemy zobaczyć, jak zmieniała i rozwijała się firma. To dobre rozwiązanie, żeby pokazać projekty, które odbiły się szerokim echem i zapadły w pamięć odbiorcom.

Piny, które kierują na witrynę

Kanlux Polska

https://pl.pinterest.com/kanluxmore pin_kanlux Polska marka oświetleniowa wykorzystuje Pinteresta na kilka sposobów. Oprócz infografik, o których pisaliśmy w kontekście Philipsa, znalazła ciekawe rozwiązanie, które przyciągnęło użytkowników. Publikuje piny, które zachęcają do lektury artykułów na blogu. W opisie pojawia się zajawka i obietnica rozwinięcia danego tematu we wpisie na stronie. To treści, które użytkownicy zapisują sobie na później, aby do nich wrócić w dogodnym momencie. Dzięki takim działaniom łatwo przekierujesz użytkowników na swoją stronę www. Warto przeczytać także: Święty Graal mediów społecznościowych, czyli o pomiarze zaangażowania

Inspiracje i protipy w marketingu

Yankee Candle

https://pl.pinterest.com/theyankeecandle pin_yankee Yankee Candle to przede wszystkim to, co Pinterest lubi najbardziej. Estetyczne zdjęcia zmienione w przyciągające wzrok grafiki. Znajdziesz tu porady (“5 sposobów na pozytywną energię w domu”), składy konkretnych świeczek, kolekcje produktów i wiele inspiracji. To flagowy przykład, jak powinien wyglądać profil biznesowy na Pintereście. Przykuwa wzrok i oferuje użytkownikowi inspiracje oraz daje wiedzę.

Czy Pinterest jest dla mojego biznesu?

Pinterest to wyszukiwarka wizualna pomysłów, takich jak przepisy, pomysły do domu, inspiracje modowe i inne. Znajdują się tu miliardy pomysłów, ale pamiętaj, że platforma rozwija również działania skupiające się na e-commerce. Polscy Pinnersi szukają na platformie inspiracji prawie z każdej dziedziny życia, ale najbardziej lubią treści dotyczące mody, urody, wnętrz oraz kulinariów. Jeżeli to Twoje obszary to pora przejść do działania! Natomiast jeśli Twoja marka jest związana z tematyką podróży, ogrodów, sztuki czy rękodzieła, to też znajdziesz tu dla niej przestrzeń. W innych przypadkach, pamiętaj, testuj w miarę możliwości różne opcje, wtedy zdobędziesz najlepsze dane i zobaczysz, co przyciąga użytkowników. Autorka: Natalia Sikora, Head of Marketing, More Bananas [post_title] => Pinterest dla Twojego biznesu. Zainspiruj się działaniami 5 marek [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => pinterest-dla-twojego-biznesu-zainspiruj-sie-dzialaniami-5-marek [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-05-10 10:34:07 [post_modified_gmt] => 2022-05-10 08:34:07 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=14339 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 1 [filter] => raw ) WP_Post Object ( [ID] => 14489 [post_author] => 2820 [post_date] => 2022-05-17 11:06:56 [post_date_gmt] => 2022-05-17 09:06:56 [post_content] => Instagram będzie pomocny jeśli dopiero zakładasz firmę i zastanawiasz się nad kanałami dotarcia do przyszłych klientów. Przyda Ci się również jeżeli od dawna prowadzisz  działalność, ale myślisz, co jeszcze możesz zrobić w zakresie marketingu, aby Twoje produkty trafiały do nowych odbiorców. W dwóch tekstach wytłumaczę, dlaczego pojawienie się Twojej marki na Instagramie to dobry pomysł! Z tego artykułu - dowiesz się, czym charakteryzuje się Instagram, - na co zwracać uwagę, tworząc content na tę platformę, - dowiesz się, jakie dodatkowe aktywności możesz zaproponować odbiorcom na tym medium, - poznasz praktyki, których warto się trzymać na Instagramie, - ... i nie tylko. Zacznijmy od początku.👇

Charakterystyka Instagrama

Jeśli czytasz naszego bloga regularnie, to mogł_ś natknąć się na artykuł, w którym opisałam najpopularniejsze platformy social media, również Instagram. Tekst znajdziesz tutaj. Z artykułu dowiesz się, jakie możliwości daje Ci Instagram i czym wyróżnia się spośród innych social mediów.  Zainteresuje Cię również: Instagram marketing & Ads: jakie narzędzia będą pomocne

Czy Instagram to odpowiedni kanał dla każdego biznesu?

W wyżej podlinkowanym artykule napisałam, że na Instagramie najlepiej odnajdą się marki z branży ​​kreatywnej, beauty, gastronomicznej, odzieżowej, home decor czy fitness. Wspomniałam również o tym, że 'the sky is not the limit' i dzisiaj właśnie chcę Ci udowodnić, że dla Twojej firmy również znajdzie się tam miejsce. Poniżej opisałam większość funkcjonalności Instagrama oraz pomysły na ich zastosowanie. Sądzę, że część z nich na pewno będziesz mógł/mogła wykorzystać w przypadku swojej firmy. 

Wykorzystaj maksymalnie funkcjonalności Instagrama! 

Posty

Masz lokal? Gdy dodajesz zdjęcie, nie zapomnij dodać lokalizacji! Jeśli poruszasz się płynnie po Facebooku i Instagramie, polecam utworzyć geotag z adresem miejsca, w którym są świadczone Twoje usługi. To nie tylko pomoże potencjalnym klientom zlokalizować Twoją firmę, ale również pomoże Ci w dotarciu do nowych osób. Posty na Instagramie szukamy „po hashtagach”, ale również „po lokalizacji”. deolokalizacja na instagramie Pamiętaj, że nawet jeśli masz własny geotag, warto używać zamiennie innych lokalizacji. Jeśli ktoś nie zna Twojej marki, nie będzie wiedział, jak jej szukać. To Ty musisz dać się odnaleźć. Agencja More Bananas znajduje się w Krakowie, w dzielnicy Bronowice Małe i posiada swój geotag. Publikując posty, czasami publikujemy je z lokalizacją More Bananas, a czasami Bronowice Małe lub Kraków. W momencie, gdy będziemy korzystać tylko z „More Bananas” zamykamy możliwość dotarcia do nas po lokalizacji: Kraków czy Bronowice Małe. instagram dla twojego biznesu To tak jak z dodawaniem 5 hasztagów, dotyczących ściśle jednego tematu zamiast 20 - różnej wielkości i kategorii. Rozumiesz? :) A skoro o hasztagach mowa - nie zapominaj o nich.  Pewnie przyda Ci się także: Jak ciekawie i angażująco prowadzić firmowego Instagrama? Wybierając hasztagi, koniecznie zwróć uwagę na ich wielkość. Jeśli będziesz wybierał/a ogromne hasztagi, Twój post może zginąć w gąszczu innych. Jeśli hasztag ma 17,9 mln użyć, to możesz się spodziewać, że pojawiają się pod nim nowe zdjęcia… nawet co 5 sekund. Twój post bardzo szybko zniknie z „ostatnich” opublikowanych wpisów. hasztag Warto więc mieszać hasztagi różnej wielkości. To, ile jest zdjęć pod danym hasztagiem, sprawdzisz wpisując go w zakładce #: Pamiętaj! Hasztagi, geotagi lub reklama nic nie dadzą, kiedy treści na Twoim Instagramie nie będą interesujące!  Tyle na dziś. Za tydzień o tym, co przy pomocy Instastories, AR i Reelsów możesz zrobić dla swojego biznesu na Instagramie! Autorka: Daria Bokowy, Social Media Specialist [post_title] => Instagram dla Twojego biznesu cz.1. [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => instagram-dla-twojego-biznesu-cz-1 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-05-24 19:04:06 [post_modified_gmt] => 2022-05-24 17:04:06 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=14489 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 1 [filter] => raw )