Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
urodzinowa konferencja

Zapraszamy na 6. urodziny More Bananas!

Już sześć lat #KarmimyWiedzą, doradzamy, szkolimy, a także tworzymy strategie oraz opracowujemy ich egzekucje. I tym zagadnieniom będzie poświęcona nasza urodzinowa konferencja online, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.

Od social media marketingu do strategii i egzekucji

Banany zazieleniły się w już w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Realizujemy też szeroko pojęty branding, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance. Chętnie podzielimy się doświadczeniami podczas konferencji 25-26 maja. Zaprosiliśmy wielu znakomitych gości. Dołączysz?

Jak mawiał Ogilvy: Dążenie do doskonałości jest mniej opłacalne niż dążenie do wielkości, ale może być bardziej satysfakcjonujące”. Doskonałością jest tutaj strategia w biznesie, a wielkością działania ad hoc i sprzedawanie tu i teraz. Razem podążymy w stronę tego pierwszego. Porozmawiajmy o strategii! Krok po kroku”. 

Ania Ledwoń – Blacha, Creative Owner 

cover_prelegenci

„Wiesz, jak wygląda ścieżka zakupowa Twoich klientów? Na które reklamy reagują? Odpowiednia struktura kampanii pozwoli zwiększyć efektywność Twoich działań i jednocześnie pozwoli zoptymalizować koszty prowadzonych działań digital marketingowych. Standardowy lejek nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Podczas konferencji podpowiem, jak to sprawdzić”.

Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator. 

Zaplanowaliśmy jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie oraz wziąć udział w networkingu po wydarzeniu. Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu.

„Jak przekształcić świetny pomysł w dostosowany do potrzeb rynkowych produkt? Jak w ogóle powinno się tworzyć marki, żeby na starcie nie „pękały w szwach”? Na te i inne pytania odpowiem podczas swojego wystąpienia”. 

  Jacek Szczepan, Marketing Strategist

Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Goście  dostaną nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu. 

„Zastanawiasz się, w jaki sposób prowadzić działania na Facebooku, Instagramie, Pintereście lub TikToku? Podczas swojego wystąpienia przedstawię kilka przydatnych lifehacków, o których warto pamiętać w codziennej pracy”. 

Wojtek Żywolt, Social Media Specialist & Trainer

Harmonogram:

start: 25 V, 10:00

  1. Anna Ledwoń-Blacha Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki
  2. Jacek Szczepan Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
  3. Joanna Karcz-Czajkowska Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
  4. Jonasz Wiercioch Jak imple…, co zrobić by strategia żyła?
  5. Kinga Edwards Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki

26 V 10:00

  1. Wojtek Żywolt Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
  2. Zuzanna Ledworowska Analityka influencer marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
  3. Piotr Siwiec Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
  4. Daria Bokowy Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa
  5. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.
  6. Bartek Ziemiański Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn? 

Bonusy konferencyjne:

  • 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
  • – 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
  • – 50% zniżki na kursy,
  • – 20% zniżki na szkolenia otwarte, 
  • – 10% zniżki na wszystkie  usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.

Partnerzy Konferencji:

Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroupsemKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.

Patroni medialni:

Marketing przy Kawie, Nowy Marketing, Marketer+, Online Marketing, IAB Polska.

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
< Poprzedni wpis Następny wpis >