fbpx
More Bananas Zostań naszym klientem

#KarmimyWiedzą: szkolenie social media marketing

baner

20 lutego rusza pierwsze szkolenie otwarte w More Bananas. Anna Ledwoń-Blacha opowie o tajnikach social mediów w biurze agencji na krakowskich Bronowicach.

W ciągu jednego dnia zyskasz aktualną wiedzę i niezbędne narzędzia do prowadzenia firmowych kanałów social media. Dowiesz się, jak tworzyć skuteczny content, w czym tkwi tajemnica trafionych RTM-ów i dlaczego UGC jest taki ważny. Poznasz też sposoby na to, jak dopasować się do ciągle zmieniających się realiów mediów społecznościowych.

Zainteresowany?
Napisz maila na halo@morebananas.pl i zapisz się na szkolenie!

Mamy tylko 6 miejsc. Koszt szkolenia to 500 zł netto. Po zapisie mailowym wystawiana jest proforma, na podstawie której dokonasz płatności.

Każdy uczestnik szkolenia dostanie certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności.

#KamimyWiedzą: social media marketing

Kiedy?

20. lutego 2020
godz. 9. – 17:30. (w tym godzinna przerwa obiadowa)

Gdzie?

Sala konferencyjna More Bananas
Złoty Róg 27, Kraków

Prowadząca:

Anna Ledwoń – Blacha

Zawodowo: 

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych. Współautorka dwóch kursów e-learningowych: Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services.  Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. 

Prywatnie: Grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert. Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Uwielbia odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. 

Cena: 

500 zł netto

Zakres szkolenia:

  1. Charakterystyka Social Media w Polsce i na świecie
  2. Konsument w dobie mediów społecznościowych
  3. Zarys strategii w Social Media
  4. Dobór i charakterystyka odpowiednich kanałów dla Twojej marki
  5. Różnice pomiędzy mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram, Linkedin)
  6. Tworzenie person i dobór grup docelowych
  7. Cechy skutecznej komunikacji w social media
  8. Algorytm wyświetlania treści na Facebooku, Instagramie i LinkedIn
  9. Pomysły na content – skąd je brać?
  10. Tworzenie efektywnego i efektownego contentu
  11. Planowanie i dystrybucja treści
  12. Marketing B2B a B2C w Social Media
  13. Personal Branding
  14. RTM (Real Time Marketing)
  15. UGC (User Generated Content)
  16. Trendy w Social Media na 2020 rok

W trakcie szkolenia zapewniamy: wodę, kawę, herbatę, ciastka i piwko.

Zapisy: 

Mailowo na: halo@morebananas.pl

Do zobaczenia!

 

 

INNE ARTYKUŁY W KATEGORII: MoreBananas

More Bananas trzyma stronę kobiet [LICYTACJA MARKETINGOWA]

09 marca 2020 MoreBananas

Bananowe warsztaty [PODSUMOWANIE]

29 stycznia 2020 MoreBananas

Efekt synergii działań w handlu online z wykorzystaniem mediów...

15 stycznia 2020 MoreBananas

Co będzie na topie w 2020? Trendy w marketingu

03 stycznia 2020 MoreBananas

Podsumowanie roku 2019: content marketing

30 grudnia 2019 MoreBananas

Podsumowanie roku 2019: sprzedaż

24 grudnia 2019 MoreBananas

More Bananas promuje zdrowie akcjami #RóżowyPaździernik i #Wą...

19 grudnia 2019 MoreBananas

Memy w komunikacji marki [CASE STUDY SZOPI.PL]

18 listopada 2019 Case Study

6 rzeczy, które już nie działają
na Instagramie

31 sierpnia 2018 Inspiracje

Wielkie otwarcie Nakielnego
w sercu Krakowa [CASE STUDY]

13 czerwca 2018 Case Study

Walentynki – jak rozkochać w sobie fanów? [CASE STUDY]

29 marca 2018 Case Study
MAŁO Bananów? Kliknij aby załadować więcej!