fbpx
wymiary

Rozmiary reklam social media [Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Pinterest, TikTok]

Prowadzisz działania reklamowe dla marki w mediach społecznościowych? Pewnie już nieraz szukałeś aktualnych wymiarów grafik reklamowych. Mamy dla Ciebie ściągawkę z rozmiarów reklam social media.

Chcesz, żeby reklamy Twojej marki nie tylko robiły wrażenie, ale też sprzedawały? Zadbaj o dobre copy i grafikę zgodną z identyfikacją wizualną marki, wszystko oczywiście w odpowiednim rozmiarze. Jakim? Podpowiadamy!

WYMIARY GRAFIK – FACEBOOK ADS 2020

W zależności od typu reklamy, który wybierzesz do promocji marki, grafiki powinny mieć:

– 1200×628 px – feed ad,

– 1080×1080 px – karuzela i karuzela video,

– 1080×1920 px – Facebook stories.

Jeśli chcesz stworzyć Facebook messenger ad pamiętaj o zachowaniu proporcji 1:1. Przy materiale błyskawicznym zalecana szerokość to 1080 px.

Pamiętaj!

  • grafiki zapisuj w formacie .png,
  • gotowe grafiki optymalizuj (np. przez Tinypng.com),
  • nadawaj odpowiednie nazwy grafikom – takie, które wskazują na to, co się na nich znajduje.

WYMIARY GRAFIK – INSTAGRAM ADS 2020

Chcesz stworzyć reklamę na Instagramie? Pamiętaj, żeby Twoje grafiki miały odpowiedni wymiar:

– 1080×1080 px – feed ad,

– 1080×1080 px – karuzela i karuzela video,

– 1080×1080 px – video ad,

– 1080×1920 px – Instagram atories.

WYMIARY GRAFIK – LINKEDIN ADS 2020

Tworząc reklamę na LinkedIn warto pamiętać, że powinna mieć ona rozmiar:

– 1080×1920 px – video ads,

– 1080×1080 px – karuzela,

– 1200×627 px – reklamy pojedyncze.

WYMIARY GRAFIK – YOUTUBE ADS 2020

Chcesz zainwestować w reklamę na YouTubie? Pamiętaj, żeby display przygotować w wymiarze 300×250 px. Reklamy w odtwarzaczu powinny mieć zachowane proporcje 16:9. A nakładki graficzne lub tekstowe warto przygotować w rozmiarach 728×90 px lub 468×60 px.

WYMIARY GRAFIK – PINTEREST ADS 2020

O promocję marki możesz pokusić się również na Pintereście. Pamiętaj, aby Twoje reklamy miały wymiary:

– 1000×1500 px – karuzela,

– 1000×1500 px – promowany pin lub aplikacja,

– 1000×1500 px – video.

WYMIARY GRAFIK – TWITTER ADS 2020

Prowadzisz promocję na Twitterze? Pamiętaj, że reklama statyczna lub gif powinny mieć szerokość 1200 px. Graficy z More Bananas radzą, aby ankieta miała wymiar 1200×628 px, a video ankieta – 1280×720 px.

WYMIARY GRAFIK – TIKTOK ADS 2020

Mimo, że kampanie reklamowe na TikToku nie są jeszcze bardzo popularne, to możesz skorzystać także z tej formy promocji marki. Zespół grafików More Bananas zaleca, aby feed ad miała wymiar 720×1280 px.

Pamiętaj, aby reklamy Twojej marki zwracały uwagę i miały odpowiedni rozmiar. Tylko atrakcyjne wizualnie przekazy przyciągną uwagę i nie zginą w gąszczu informacji.

Autor:
Agnieszka Gałczyńska

Content Manager

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest