Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Rozmiary reklam social media [Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube, Pinterest, TikTok]

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

Prowadzisz działania reklamowe dla marki w mediach społecznościowych? Pewnie już nieraz szukałeś aktualnych wymiarów grafik reklamowych. Mamy dla Ciebie ściągawkę z rozmiarów reklam social media.

Chcesz, żeby reklamy Twojej marki nie tylko robiły wrażenie, ale też sprzedawały? Zadbaj o dobre copy i grafikę zgodną z identyfikacją wizualną marki, wszystko oczywiście w odpowiednim rozmiarze. Jakim? Podpowiadamy!

WYMIARY GRAFIK – FACEBOOK ADS 2024

W zależności od typu reklamy, który wybierzesz do promocji marki, grafiki powinny mieć:

– 1200×628 px – feed ad,

– 1080×1080 px – karuzela i karuzela video,

– 1080×1920 px – Facebook stories.

Jeśli chcesz stworzyć Facebook messenger ad pamiętaj o zachowaniu proporcji 1:1. Przy materiale błyskawicznym zalecana szerokość to 1080 px.

Pamiętaj!

  • grafiki zapisuj w formacie .png,
  • gotowe grafiki optymalizuj (np. przez Tinypng.com),
  • nadawaj odpowiednie nazwy grafikom – takie, które wskazują na to, co się na nich znajduje.

 

Zobacz też: Bezpłatne bazy zdjęć. 22. darmowe stocki

WYMIARY GRAFIK – INSTAGRAM ADS 2024

Chcesz stworzyć reklamę na Instagramie? Pamiętaj, żeby Twoje grafiki miały odpowiedni wymiar:

– 1080×1080 px – feed ad,

– 1080×1080 px – karuzela i karuzela video,

– 1080×1080 px – video ad,

– 1080×1920 px – Instagram atories.

WYMIARY GRAFIK – LINKEDIN ADS 2024

Tworząc reklamę na LinkedIn warto pamiętać, że powinna mieć ona rozmiar:

– 1080×1920 px – video ads,

– 1080×1080 px – karuzela,

– 1200×627 px – reklamy pojedyncze.

WYMIARY GRAFIK – YOUTUBE ADS 2024

Chcesz zainwestować w reklamę na YouTubie? Pamiętaj, żeby display przygotować w wymiarze 300×250 px. Reklamy w odtwarzaczu powinny mieć zachowane proporcje 16:9. A nakładki graficzne lub tekstowe warto przygotować w rozmiarach 728×90 px lub 468×60 px.

WYMIARY GRAFIK – PINTEREST ADS 2024

O promocję marki możesz pokusić się również na Pintereście. Pamiętaj, aby Twoje reklamy miały wymiary:

– 1000×1500 px – karuzela,

– 1000×1500 px – promowany pin lub aplikacja,

– 1000×1500 px – video.

WYMIARY GRAFIK – X ADS 2024

Prowadzisz promocję na X? Pamiętaj, że reklama statyczna lub gif powinny mieć szerokość 1200 px. Graficy z More Bananas radzą, aby ankieta miała wymiar 1200×628 px, a video ankieta – 1280×720 px.

WYMIARY GRAFIK – TIKTOK ADS 2024

Mimo, że kampanie reklamowe na TikToku nie są jeszcze bardzo popularne, to możesz skorzystać także z tej formy promocji marki. Zespół grafików More Bananas zaleca, aby feed ad miała wymiar 720×1280 px.

Pamiętaj, aby reklamy Twojej marki zwracały uwagę i miały odpowiedni rozmiar. Tylko atrakcyjne wizualnie przekazy przyciągną uwagę i nie zginą w gąszczu informacji.

 

Agnieszka Gałczyńska

Agnieszka Gałczyńska

W pracy ogarnia content i... kilka innych całkiem fajnych rzeczy. Słowo OGARNIA pasuje do niej jak ulał, bo zawsze wie kto, co i gdzie.

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii