fbpx
More Bananas Zostań naszym klientem

Rozmiary grafik social media [LinkedIn, YouTube]

26 lutego 2020 |
centymetr

Prowadzisz firmowe konto na LinkedInie i zajmujesz się kanałem marki na YouTubie, ale przygotowanie grafik nie są Twoją mocną stroną? Spokojnie. Mamy dla Ciebie zestawienie rozmiarów grafik social media. 

Specjaliści rekomendują optymalne rozmiary grafik na portale społecznościowe, ale nie zawsze sprawdzają się one w praktyce. Jak sobie poradzić? Skorzystaj z naszych podpowiedzi.

WYMIARY GRAFIK – LINKEDIN 2020

Sugerowane przez LinkedIna wymiary zdjęcia profilowego to 400×400 px (profil osobisty) i 300×300 px (profil firmowy). Graficy More Bananas rekomendują w obu przypadkach stosować wymiar 400×400 px. Maksymalny rozmiar obrazka to 8 MB.

Kolejną grafiką, która pomoże Ci się wyróżnić na tle konkurencji jest zdjęcie w tle, które powinno mieć rozmiar 1584×396 px (profil osobisty) i 1536×768 px (profil firmowy).

Specjaliści LinkedIna rekomendują, aby grafiki w udostępnianych postach miały wymiar 1200×627 px. Atrakcyjne treści przykuwają wzrok podczas scrollowania feedu, więc zadbaj, aby były one dopracowane.

Pamiętaj!

  • grafiki zapisuj w formacie .png,
  • gotowe grafiki optymalizuj (np. przez Tinypng.com),
  • nadawaj odpowiednie nazwy grafikom – takie, które wskazują na to, co się na nich znajduje.

WYMIARY GRAFIK – YOUTUBE 2020

Na YouTubie zawsze dużo się dzieje. Warto zadbać nie tylko o doskonale przygotowane wideo, ale również o warstwę graficzną kanału.

Zdjęcie profilowe na YouTubie powinno mieć wymiar 800×800 px. Miniaturę wideo, którą dodajesz przy optymalizacji każdego filmu przygotuj pod wymiar 1280×720 px. Pamiętaj, że miniatura powinna posiadać duży kontrast i głębie ostrości. Logo jest obowiązkowe. Jeśli stosujesz tekst, zadbaj o duży font, który będzie dobrze widoczny również na urządzeniach mobilnych.

Specjaliści YouTube’a rekomendują, aby cover photo miało rozmiar 2560×1440 px. Obszar bezpieczny grafiki (widoczny dla użytkownika) to 1546×423 px.

Pamiętaj, aby grafiki, które reprezentują kanały Twojej marki były dopracowane i miały odpowiedni rozmiar. Tylko atrakcyjne wizualnie przekazy przyciągną uwagę widza.

Autor: Agnieszka Gałczyńska
Content Manager

INNE ARTYKUŁY W KATEGORII: Wiedza

Bezpieczeństwo na Instagramie. Jak zabezpieczyć konto przed kra...

19 lutego 2020 Instagram

6 porad dla dbających o poprawną pisownię

22 stycznia 2020 Inspiracje

Rozmiary grafik social media [FACEBOOK, INSTAGRAM]

02 stycznia 2020 Wiedza

Kalendarz Social Media Managera

30 grudnia 2019 Facebook

Podsumowanie roku 2019: social media

17 grudnia 2019 Wiedza

Najważniejsze zmiany na LinkedIn w 2019 roku

16 grudnia 2019 LinkedIn

Jak dodać lub usunąć managerów YouTube? [PORADNIK]

07 listopada 2019 Wiedza

Darmowe wydarzenia marketingowe w Krakowie

20 września 2019 Inspiracje

7 prostych zasad informacji prasowej

24 czerwca 2019 Wiedza

7 powodów, przez które ludzie nie chcą oglądać Waszego insta...

11 marca 2019 Inspiracje

Sekrety webwritingu: jak pisać, żeby chcieli czytać?

28 lutego 2019 Wiedza

Strategia content marketingowa krok po kroku

21 stycznia 2019 Wiedza

Marketing muzyczny, czyli gdy emocje biorą górę

05 października 2018 Wiedza

6 rzeczy, które już nie działają
na Instagramie

31 sierpnia 2018 Inspiracje

Jak zdobyć najlepszego ambasadora marki? 6 zasad employer brandi...

11 sierpnia 2018 Wiedza

5 sposobów, jak skutecznie zwiększyć open rate newsletterów

20 maja 2018 Wiedza
MAŁO Bananów? Kliknij aby załadować więcej!