fbpx
More Bananas Zostań naszym klientem

Walentynki – jak rozkochać w sobie fanów? [CASE STUDY]

29 marca 2018 | Tagi:

Case study kawiarni Nakielny

Nakielny to sieć kawiarni, która powstała w Krakowie w 2016 roku. Znajdziemy tam oryginalne słodkości i wyrafinowane desery, klasyki smaku, a także śniadania na słodko jak i na słono. Tym, co zdecydowanie wyróżnia kawiarnię od innych w Krakowie, to kilka rodzajów kawy, wypalanych specjalnie na zamówienie oraz wyszkoleni bariści. Przytulne wnętrza zachęcają do tego, aby “przystanąć i odpocząć”, a opakowania na wynos, aby zabrać ze sobą na później trochę przyjemności i smaku.

Do tej pory w Krakowie otworzyły się trzy kawiarni: w Galerii Bronowice, w Galerii Bonarka oraz na Basztowej 15, do końca roku 2017 planowane jest otwarcie kolejnych 7 kawiarnii oraz w dalszym etapie pojawienie się w innych polskich miastach.

Agencja More Bananas odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę sieci kawiarni w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), kampanie z blogerami, Public Relationes, a także kampanie i akcje dodatkowe, jak np. ostatnia związana z Walentynkami.

Cele kampanii walentynkowej

  • zwiększenie zaangażowania na profilu na Facebooku oraz Instagramie,
  • zwiększenie świadomości marki Nakielny w Krakowie,
  • zwiększenie liczby Klientów oraz rezerwacji stolików w lokalu,
  • wywołanie uśmiechu na twarzach fanów.

Przebieg kampanii

Kampania walentynkowa Nakielny składała się z kilku części:

konkursu na Facebooku,
konkursu na Instagramie,
postów pełnych miłości na obu kanałach,
odwiedzenia zwycięzców konkursu i nagrania filmu reportażowego.

Fani zachęcani byli do odwiedzenia lokalu (i wcześniejszej rezerwacji) bądź wzięcia smakołyków z kawiarni na wynos jako wspaniały deser po wspólnej kolacji we dwoje.

Nie wszystkie posty były bezpośrednio związane z walentynkami

Konkurs na Facebooku i Instagramie

Najważniejszym punktem programu był konkurs na Facebooku, w którym można było wygrać nagrody nie dla siebie – a dla swojej Walentynki.

Nie zapomnieliśmy o Instagramowiczach, którzy nie zawsze są aktywnymi użytkownikami Facebooka. Dla nich także przygotowaliśmy dedykowany konkurs – tym razem można było wygrać kawę dla dwojga.

Konkursy wspieraliśmy postami na obu kanałach, wzajemnie je promując.

Efekty i podsumowanie działań

Wypowiedzi i kreatywność fanów oraz obserwatorów marki zaskoczyły nas i urzekły.

Oprócz twardych danych i statystyk, które wygenerowała cała kampania najważniejszy był dla nas:


Zadowolony Klient oraz randkowicze

Wszystkie stoliki zostały zarezerwowane na kilka dni przed Walentynkami, a my musieliśmy zakończyć promocję postów o tym informujących, ze względu na wzmożoną aktywność Klientów kawiarni i wykonywanych przez nich telefonów.

Uśmiech i zaskoczenie na twarzach, a także zbudowanie lojalności do marki i pokazanie, że największą wartością są ludzie.

INNE ARTYKUŁY W KATEGORII: Case Study

More Bananas trzyma stronę kobiet [LICYTACJA MARKETINGOWA]

09 marca 2020 MoreBananas

#KarmimyWiedzą: szkolenie social media marketing

03 lutego 2020 MoreBananas

Bananowe warsztaty [PODSUMOWANIE]

29 stycznia 2020 MoreBananas

Efekt synergii działań w handlu online z wykorzystaniem mediów...

15 stycznia 2020 MoreBananas

Co będzie na topie w 2020? Trendy w marketingu

03 stycznia 2020 MoreBananas

Podsumowanie roku 2019: content marketing

30 grudnia 2019 MoreBananas

Podsumowanie roku 2019: sprzedaż

24 grudnia 2019 MoreBananas

More Bananas promuje zdrowie akcjami #RóżowyPaździernik i #Wą...

19 grudnia 2019 MoreBananas

Memy w komunikacji marki [CASE STUDY SZOPI.PL]

18 listopada 2019 Case Study

More Bananas zadbało o piękne włosy wspólnie z kosmetykami An...

23 października 2019 Case Study

Magia Podróżowania z More Bananas [CASE STUDY]

19 sierpnia 2019 Case Study

More Bananas ociepla wizerunek branży budowlanej z BOLIX SA [CAS...

16 lipca 2019 Case Study

More Bananas osładza życie z kawiarnią Nakielny [CASE STUDY]

27 maja 2019 Case Study

Otwórz się na sztukę jedzenia! More Bananas i Art Restauracja ...

04 kwietnia 2019 Case Study

More Bananas razem z Printu robią niespodzianki blogerom [CASE S...

04 marca 2019 Case Study

6 rzeczy, które już nie działają
na Instagramie

31 sierpnia 2018 Inspiracje

Wielkie otwarcie Nakielnego
w sercu Krakowa [CASE STUDY]

13 czerwca 2018 Case Study
MAŁO Bananów? Kliknij aby załadować więcej!