Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter
junior graphic designer

Junior Graphic Designer? Zapraszamy!

Projektowanie to Twój świat, a design nie ma przed Tobą tajemnic? Świetnie się składa, bo szukamy osoby na stanowisko Junior Graphic Designer.

🍌 Masz minimum rok doświadczenia w projektowaniu graficznym?
🍌 Znasz pakiet Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign, Adobe XD, After Effects) na co najmniej podstawowym poziomie?
🍌 Dbasz o detale i ogarniasz 20 rzeczy naraz?
🍌 Formaty grafik do social media nie mają dla Ciebie tajemnic?
🍌 Wiesz co to brief, jak wygląda i do czego służy?
🍌 Potrafisz pracować z brand manualami i key visualami… i to pod presją czasu?
🍌 Znasz język polski komunikatywnie w mowie i piśmie oraz język angielski na poziomie podstawowym?

Zapraszamy!

Zakres Twoich obowiązków:
🍌 przygotowywanie materiałów reklamowych digital i print (80% / 20%)
🍌 tworzenie formatów displayowych i do social media (to będzie Twój główny zakres zadań)
🍌 udział w burzach mózgów, tworzeniu koncepcji do social media i spotkaniach zespołu z klientami.
🍌 tworzenie newsletterów i prostych landing page w Adobe XD
🍌 tworzenie prostych animacji i gifów.

Mile widziane:
🍌 znajomość podstaw obróbki i montażu video
🍌 umiejętność obróbki fotografii i doświadczenie z fotografią
🍌 znajomość Slacka, Asany i Clockify (lub innych narzędzi do mierzenia czasu pracy).

Oferujemy Ci:

🍌  udział w projektach dla znanych marek
🍌 możliwość dalszego podnoszenia kwalifikacji
🍌 budżet szkoleniowy
🍌 wynagrodzenie adekwatne do zaprezentowanych umiejętności i portfolio (2800-3500 netto)
🍌 wewnętrzny system ewaluacji i regularnych podwyżek
🍌 pakiet Multisport (50/50)
🍌 możliwość dofinansowania pakietu medycznego
🍌 urlop menstruacyjny oraz koszyki ratunkowe dla osób menstruujących
🍌 pracę w trybie hybrydowym lub zdalnym
🍌 przyjazny zespół i pomocną dłoń w każdej chwili.


To też musisz o nas wiedzieć:
🍌 pracę zaczynamy między 8. a 10. (wiemy, że niektórzy lubią pospać),
🍌 cenimy pomysłowość i dajemy wolną rękę przy realizacji projektów,
🍌 jesteśmy zgranym zespołem z dużym dystansem (nie lubimy korporacyjnej atmosfery).

Chcesz z nami współpracować? Wyślij CV lub w treści maila dodaj link do swojego profilu na LinkedInie i napisz kilka słów o sobie. Nie zapomnij też o porfolio. Czekamy na Twoją wiadomość na praca@morebananas.pl, w tytule e-maila wpisz: DESIGN

NIE CHCEMY LISTÓW MOTYWACYJNYCH.
Uwaga! Postaramy się odpowiedzieć na każde zgłoszenie, ale nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować.

Przebieg rekrutacji:
🍌 zbieramy zgłoszenia,
🍌 umawiamy spotkania,
🍌 wybranym osobom wysyłamy zadania związane ze stanowiskiem,
🍌 wybieramy nowego pracownika!

Nie zapomnij do dokumentów dodać klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez More Bananas Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest More Bananas Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Krakowie przy ul. Złoty Róg 27.

Twoje dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich korekty. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Udostępnij

FacebookTwitterPinterest
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
< Poprzedni wpis Następny wpis >
WP_Post Object ( [ID] => 13713 [post_author] => 2 [post_date] => 2022-03-21 10:18:18 [post_date_gmt] => 2022-03-21 09:18:18 [post_content] => Cztery najlepsze reklamy video dekady, w których występują kobiety? Wybór pozornie niełatwy. W tym okresie powstały ich tysiące. Sęk w tym, że nieliczne z nich są wolne od stereotypów i krzywdzących uproszczeń. Nasi eksperci; Daria Bokowy i Wojtek Żywolt postanowili wybrać najlepsze spośród nich, łącząc własne upodobania ze znajomością warsztatu reklamowego.

1. YES „Jestem kobietą”

Kampania YES Daria: Przyznam się, że tę reklamę zobaczyłam długo po jej premierze w Internecie. Emisji w TVP niestety - lub stety* - się nie doczekała. Video sprawdziłam dopiero wtedy, kiedy zrobił się wokół niego szum i usłyszałam pochlebne komentarze na jego temat. Czy te opinie i zachwyt były słuszne? Uważam, że tak. Spot marki YES mówi o różnorodności, odwadze i niezależności kobiet. Jest bardzo naturalny. Widzimy w nim kobietę po przejściu choroby (z blizną), a także matkę podczas karmienia, z odsłoniętą piersią. Jest również atrakcyjna kobieta, świadoma swoich walorów. Prezentuje je odważnie, mimo iż według niektórych nie jest w „kanonie piękna”, promowanego przez media. W tym spocie nie ma cukierkowości, sztucznych uśmiechów czy „idealnych modelek”. Video jest „ludzkie” i chyba dlatego nam się podoba. Szczególnie jeśli wcześniej mieliśmy okazję oglądać inne „piękne i długie reklamy”, które były totalnym przeciwieństwem… * Dlaczego moja wypowiedź wyżej sugeruje, że brak emisji w TVP był na korzyść spotu marki YES? Przypomnijmy - nie chciano jej emitować, bo „godzi we wrażliwość odbiorców”. Kiedy reklama zyskała miano „zakazanej”, wszyscy zainteresowani zaczęli wyszukiwać ją na własną rękę. Masowo udostępniano je w kanałach społecznościowych. Dzięki temu rósł zasięg, a spot docierał coraz szerzej w sposób organiczny i viralowy. Wojtek: W spocie reklamowym kampanii YES możemy zwrócić uwagę na wiele kobiet. Moim zdaniem charakteryzuje je siła, odwaga, różnorodność, emocje i wrażliwość. Są bohaterkami codziennego życia i same mogą tę codzienność kształtować według tego, co uważają za najważniejsze. Możemy spotkać je wszędzie: na ulicy, w sklepie czy galeriach sztuki. Doceniam, że nie boją się być po prostu sobą. Spot podkreśla zdanie „Chcemy tworzyć świat, w którym wszystkie kobiety, zamiast NO, słyszą YES” i wierzę, że będzie więcej tych „tak”, niż „nie”! Tutaj poznasz bohaterki YES.  Polecamy także: Siła różnorodności w reklamie

2. NeoNail „Zawsze bądź sobą”

kampania NeoNailDaria: Słyszałyście kiedyś, że jesteście „za bardzo”? „Za grube”, „za chude”, „za głośne”? Ja w sumie tak, a co najgorsze, na początku nawet w to wierzyłam. „Zawsze bądź sobą” to kampania, o której warto przypomnieć w tym artykule. NeoNail przekonuje kobiety, że nie muszą spełniać oczekiwań innych, ale powinny być zawsze sobą. Kampania składała się nie tylko z filmu. Marka zaprosiła do współpracy również influencerów. Wśród nich znalazła się na przykład Red Lipstic Monster. Nagrała video, o tym, kiedy słyszała, że jest „za” (tutaj obejrzysz film). Dołączam się do komunikatu marki i podpisuję się pod nim obiema rękami. Wojtek: Dla mnie warstwa muzyczna i wizualna reklamy NeoNail jest na swój sposób lekka (i nie użyje sformułowania „za lekka”!), ale dużo ważniejsza jest tutaj warstwa tekstowa. Kobiety nie muszą być „za”, mogą być sobą i to powinno być szanowane. Od razu zwróciłem uwagę na bohaterki tego spotu. Swoją postawą udowadniają, że te negatywne opinie można przezwyciężyć.

3. Always „#LikeaGirl”

Kampania Always Like a GirlDaria: Lubię ją. Bardzo. Gdy wraz z Wojtkiem zasiedliśmy do wyboru kampanii do tego artykułu, powiedziałam, że „#LikeaGirl” koniecznie musi się znaleźć w tym zestawieniu! Mimo iż nie jest to „świeża” kampania, to sądze, że warta pokazania! Walczy z bardzo popularnym stereotypem, że gdy robi się coś „jak dziewczyna”, to robi się to źle, beznadziejnie. W spocie zestawione są ze sobą dwie grupy - osoby dorosłe, nastolatkowie oraz dzieci. Ta pierwsza grupa jest zainfekowana tym krzywdzącym stereotypem, zaś ta druga nie. Reakcja młodych aktorów jest wzruszająca. Always zakłada wspieranie poczucia pewności siebie u młodych kobiet. Uważam, że tym razem znów im się to udaje. Ale jak się okazuje, video zachwyciło nie tylko mnie, bo spot zgarnął kilka całkiem istotnych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii PR na Cannes Lions w 2015 roku. Więcej przeczytacie tutaj: kliknij. Wojtek: Przyznam się, że nie widziałem tej reklamy. Od razu pomyślałem o sformułowaniu, które było używane w dzieciństwie np. „robisz coś jak baba”. W domyśle oznaczało to, że jest to coś złego i porównywano kogoś do dziewczyny, a słowa były nacechowane negatywnie! Teraz kiedy jestem dorosły i dostrzegam od dawna, że to realny problem, cieszę się, że powstają takie spoty. Uświadamiają nas, że słowa, których używamy, mają ogromną moc i mogą krzywdzić innych. Przeczytaj także: Reklama społeczna i polityczna na Facebooku

4. Barbie „Możesz Być Kim Chcesz”

Always LikeAGirlDaria: Video ma formę manifestu. Młode dziewczynki pokazują swój sprzeciw wobec kultowych przekonań na temat kobiet (i ich potencjału). Na „mocny” odbiór filmu wpływa na pewno to, że w spocie wypowiadają się… nie dorosłe kobiety, a dzieci. Video zyskuje przez to na autentyczności i szczerości (bo właśnie takie są dzieci). Owszem, z tyłu głowy mam to, że ten spot może być „wybielaniem wizerunku” marki, pójściem za trendem. W końcu to Mattel jest odpowiedzialny za kreację kultu lalki Barbie. To on przez bardzo długi czas tworzył zabawki o proporcjach, które stały się dla niektórych kobiet niebezpiecznym „ideałem”. Tworzył… Bo jednak od niedawna możemy zaobserwować nowe kolekcje, które są bliższe realnemu życiu. Mattel wypuścił na rynek lalki, które mają inne wymiary niż 60-90-60. Wśród nich są również niepełnosprawne Barbie i Ken z długimi włosami. Więc może moje domysły o „wybielaniu wizerunku” są za daleko posuniętymi wnioskami? Na tę chwilę o tym zapominam i cieszę się, że dziewczynki lub chłopcy, mogą znaleźć model tej zabawki, z którym się utożsamią. Wojtek: Z jednej strony cieszę się, że reklama Barbie zwraca uwagę na fakt, że jest więcej zabawek związanych z nauką dla chłopców i mniej dla dziewczynek, a z drugiej zastanawia mnie to, że przez wiele lat na rynku były dostępne szczupłe lalki-modelki, z blond włosami… Jednak liczy się dla mnie fakt, że Mattel zmienia swój asortyment (oferuje zestawy lalek jako dentystyki, chemiczki czy okulistki) i chce budować pewność siebie u dziewczynek.

Podsumowanie

Gdyby pokusić się o listę wartości, które powinny pojawiać się w reklamach wizualnych z udziałem kobiet, na pewno znalazłyby się na niej:
  • różnorodność, 
  • autentyczność,
  • naturalność,
  • odwaga,
  • bycie sobą, 
  • samodzielność i niezależność kobiet.
[post_title] => Najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku kobiet  [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => najlepsze-kampanie-reklamowe-z-wykorzystaniem-wizerunku-kobiet [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-03-21 14:03:43 [post_modified_gmt] => 2022-03-21 13:03:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=13713 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 2 [filter] => raw ) WP_Post Object ( [ID] => 14105 [post_author] => 3416 [post_date] => 2022-04-05 08:10:51 [post_date_gmt] => 2022-04-05 06:10:51 [post_content] => Instagram marketing pozwala tworzyć wartościowy content, osiągać cele firmy oraz zwiększać zaangażowanie użytkowników. Istnieją jednak narzędzia, które znacznie usprawniają te działania. Dziś podpowiemy, które z nich mogą przydać się w Twojej branży! 

Retusz, filtry i kreacje graficzne

Instagram to oczywiście zdjęcia. Właśnie dlatego warto zwrócić szczególną uwagę na ich przygotowanie. Od procesu fotografowania po edycję.  Adobe Lightroom oferuje właściwie wszystkie najpotrzebniejsze funkcje. Aplikacja pozwala na szybką obróbkę; korektę kolorów, ekspozycji, odcieni i kontrastu; modyfikację przejrzystości, tekstury, ostrości i więcej. W opcji premium możliwe jest nałożenie maski, korygowanie oraz edycja zbiorcza. Snapseed, podobnie jak Adobe Lightroom, ma w zanadrzu wiele funkcji  pozwalających modyfikować podstawowe parametry zdjęć, takie jak kontrast, nasycenie czy ostrość. Można edytować całą fotografię, ale również jej wybraną część. W bibliotece filtrów znajdziesz wiele różnych propozycji, dzięki czemu obróbka może zająć Ci jeszcze mniej czasu.  VSCO to popularny zbiór gotowych presetów, które w łatwy sposób odmienią Twoje zdjęcia. W płatnej wersji dostępnych jest aż 200 filtrów.  Unfold pomoże Ci okiełznać Twoje InstaStories i nadać im niepowtarzalnego wyglądu dzięki licznym szablonom oraz przy użyciu ciekawych czcionek i naklejek. Canva jest narzędziem, którego raczej nikomu nie trzeba przedstawiać. Dzięki jej funkcjom stworzysz grafiki w odpowiednich formatach na social media, ale również przygotujesz CV, ulotkę, wizytówkę, a nawet prezentację.  Piktochart i Infogram pomogą Ci głównie w tworzeniu infografik, wykresów, map (również interaktywnych) i ikon. Zobacz również: https://morebananas.pl/blog/spojnosc-na-instagramie 

Planowanie postów - czy to ma sens? 

Jak najbardziej! Dzięki automatycznej publikacji postów zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Wystarczy, że użyjesz jednego z tych narzędzi:  Planoly pozwala na darmowe zaplanowanie aż do 30 wpisów miesięcznie. Wśród jej najważniejszych funkcji znajdziesz: przesyłanie zdjęć z telefonu, komputera, Dropboxa oraz dysku Google; aranżowanie siatki postów; tworzenie kolekcji hasztagów; moderowanie komentarzy; analizowanie podstawowych wskaźników. Z Planoly można korzystać zarówno z poziomu telefonu, jak i komputera.  Creator Studio to narzędzie, które łączy w sobie wszystkie funkcje niezbędne do skutecznego publikowania, monetyzowania i monitorowania treści. Jego obsługa z poziomu desktopu jest łatwa, lekka i przyjemna. Więcej o planowaniu postów na Instagramie przeczytasz tutaj: https://morebananas.pl/blog/planowanie-postow-na-instagramie-przydatne-narzedzia-i-aplikacje 

Jak ugryźć linki na Instagramie?

W każdej branży może zdarzyć się potrzeba przekierowania ruchu z posta na link. Warto pamiętać, że Instagram niestety ich nie obsługuje, a w swoim profilowym bio możesz umieścić tylko jeden. Warto wykorzystać go mądrze - jak?  Linktr.ee - drzewko z linkami pozwoli Ci zebrać najważniejsze odnośniki w jednym miejscu. Dzięki temu użytkownicy nie będą musieli tracić czasu na szukanie tego, o czym mówisz.  Natomiast jeśli potrzebujesz narzędzia, przy użyciu którego skrócisz lub spersonalizujesz link i nadasz mu utm’y polecam bezkonkurencyjne Bit.ly

Hasztagi - szukaj, wybieraj i monitoruj

IQhashtags gwarantuje szybkie znalezienie oraz dopasowanie odpowiednich hasztagów, ale również ich analizę i monitoring. Dzięki IQhashtags poznasz rozmiary konkretnych # oraz dowiesz się które z nich są zablokowane.   Dodatkowo w Brand24 znajdziesz automatycznie wygenerowaną listę najpopularniejszych w danym momencie hasztagów. 

Analityka

Ważnym, wręcz niezbędnym elementem prowadzenia jakichkolwiek działań jest ich analizowanie. Tylko dzięki temu możemy przekonać się czy mają one jakikolwiek sens i nanieść ewentualne poprawki.  Podstawą jest Google Analytics, który w przypadku Instagrama sprawdzi się m.in. do śledzenia konwersji użytkownika na stronę internetową, do sklepu lub bloga.  Iconosquare to prawdopodobnie najpopularniejsze i najbardziej dopracowane narzędzie pozwalające na analizę rozwoju oraz wydajności danych z Twojego profilu. Narzędzie jest płatne, jednak oferuje 14 darmowych dni próbnych, dzięki czemu możesz przetestować jego funkcjonalność i zadecydować czy jest to coś dla Ciebie. Z Iconosquare sprawdzisz również dokładne dane na temat Twoich odbiorców, ich aktywności i preferencji.  Nie należy zapominać o statystykach, które podsuwa nam sama aplikacja Instagrama. Zobacz jak je sprawdzić: https://morebananas.pl/blog/jak-sprawdzic-statystyki-na-instagramie 

Czy to narzędzie jest dla mnie? 

Na dobrą sprawę każda z powyższych propozycji nada się w każdej branży - wszystko zależy od pomysłu i potrzeby. Chcesz szybko stworzyć infografikę ze składem nowego dania? Nie ma sprawy - użyj Piktocharta. A może prowadzisz siłownię i nie wiesz jakich użyć hasztagów pod postami, aby zwiększyć ich zasięg organiczny? Spróbuj wykorzystać IQhashtags.  Wymienione narzędzia są wszechstronne i oferują wiele możliwości. Przetestuj kilka różnych z danej kategorii, aby sprawdzić, które z nich odpowiada Ci najbardziej.  Miłego testowania!  Autorka: Sylwia Owczarek, Junior Marketing Specialist  [post_title] => Instagram marketing & Ads: jakie narzędzia będą pomocne [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => open [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => instagram-marketing-ads-jakie-narzedzia-beda-pomocne [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2022-04-14 16:45:27 [post_modified_gmt] => 2022-04-14 14:45:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://morebananas.pl/?p=14105 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )