Wpisz swój adres e-mail i pobieraj do woli!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, promocyjnych i reklamowych za pośrednictwem adresu e-mail. Informacje będą wysyłane w formie newslettera zawierającego wyłącznie wartościowe treści.

Potwierdzam, że jestem świadomy, że administratorem danych osobowych jest More Bananas Sp. z o.o. Sp. kom. z siedzibą w Krakowie i że administrator przetwarza dane jedynie na podstawie mojej zgody. Podana zgoda ma charakter dobrowolny,a ja mam prawo do wycofania jej w dowolnym momencie. Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych w Polityce prywatności.

#KARMIMYWIEDZĄ

#KARMIMYEMOCJAMI

Newsletter

Kalendarz
pełen niespodzianek

Każdego dnia odkrywaj
jedno okienko i zgarniaj prezenty!

Sprawdź!
x

Otwórz się na sztukę jedzenia! More Bananas i Art Restauracja edukują kulinarnie [CASE STUDY]

Maciek Sowa

Maciek Sowa

Agencja More Bananas jest odpowiedzialna za tworzenie spójnego wizerunku Art Restauracji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TripAdvisor) oraz relacje z mediami.

Art Restauracja to elegancki lokal, który znajduje się w samym sercu Krakowa, przy najstarszej i jednej z najpiękniejszych ulic miasta – Kanoniczej 15. Jej specjalnością jest kuchnia polska w nowoczesnym wydaniu, podawana w formie degustacyjnej.

NASZ POMYSŁ

Pierwsze działania w zakresie social media dla Art Restauracji skupiły się na stworzeniu eleganckiego profilu, który oprócz prezentacji dań, będzie także edukował i przekazywał ciekawostki ze świata kulinarnego.

Naszym celem było zbudowanie spójnego wizerunku restauracji i zebranie wokół niego zaangażowanej społeczności. Chcieliśmy zachęcić użytkowników do dialogu z restauracją i pokochania kulinarnych specjałów, które serwuje gościom.

Na potrzeby komunikacji social media wprowadziliśmy hasztag #SztukaTworzenia, ze względu na nazwę restauracji i jej bliskie relacje ze sztuką. W końcu, sztuka kulinarna jest w Art Restauracji na porządku dziennym. Całość degustacyjnych wrażeń dopełniają koncerty fortepianowe, grane na żywo, podczas wieczornej kolacji.

Chcemy obalić mit, że elegancka restauracja jest synonimem snobizmu. Dlatego podkreślamy, że w Art Restauracji panuje swobodna atmosfera. W komunikacji marki kładziemy nacisk na tradycje, kuchnię staropolską i często zapomniane już, fakty ze sztuki kulinarnej. Zaznaczamy również, że potrawy są przygotowywane wyłącznie przy użyciu naturalnych, polskich składników.

Prezentujemy potrawy, informujemy o zmianach w menu i zdobytych wyróżnieniach, a także uchylamy rąbka tajemnicy, jak restauracja wygląda od… kuchni.

GRUPA DOCELOWA

Główną grupą docelową marki są osoby średniozamożne, w wieku od 25 lat wzwyż, które interesują się eksperymentami kulinarnymi i kuchnią polską.

Zobacz też: Strategia content marketingowa krok po kroku

Nie zamykamy się jedynie na znawców fine diningu. Edukujemy, dzięki czemu powiększamy grupę docelową i przekonujemy, że menu degustacyjne jest dla każdego. Nawet dla laika, który pierwszy raz słyszy o tej formie sztuki kulinarnej.

Najczęściej restaurację odwiedzają turyści, którzy zwiedzają Kraków, dlatego fanpage’a prowadzimy w dwóch językach i dostosowujemy formaty reklam pod różne narodowości.

KOMUNIKACJA

Postawiliśmy na przyjazny styl na wysokim poziomie, który jest charakterystyczny również dla restauracji. Pracują tam głównie młode osoby, które z entuzjazmem podchodzą do wykonywanych obowiązków. Chcieliśmy przenieść atmosferę Art Restauracji do mediów społecznościowych.

Serwowane tu dania są sztuką same w sobie, dlatego posty przedstawiające autorskie potrawy szybko zyskują wiele reakcji.

Na TripAdvisor.pl odpowiadamy na każdą opinię w profesjonalny sposób, co sprawia, że obecni i potencjalni goście restauracji doceniają zaangażowanie ze strony restauracji.

WYNIKI

Każdego miesiąca posty w mediach społecznościowych generują spore zaangażowanie. Pozwala to na dialog z fanami i utrzymywanie wizerunku przyjaznej restauracji, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości.

Stały monitoring Art Restauracji daje nam możliwość porównywania wyników i obserwowania, ile osób dowiedziało się o lokalu z głównych kanałów social media (Facebook, Instagram, TripAdvisor).

Dzięki kontaktom z dziennikarzami, możemy pochwalić się publikacjami w magazynach kulinarnych m.in. “Nowościach Gastronomicznych” czy “Food Service”.

W niemal rok od powstania profilu na Facebooku, zgromadziliśmy prawie 3 tys. fanów. Liczba użytkowników, którzy każdego dnia wchodzą w interakcję (ze stroną lub jej treściami) oscyluje wokół 1 000 osób.

Do tej pory użytkownicy pozostawili na fanpage’u ponad 22 tysiące reakcji, niemal 1 000 komentarzy, a treściami podzielili się ponad 1 300 razy.

Profil Art Restauracji na Instagramie śledzi ponad 1 300 osób, a liczba wszystkich serduszek zostawionych pod postami wynosi niemal 20 tysięcy.

Z reakcji użytkowników social mediów wynika, że Art Restauracja w Krakowie jest oceniana pozytywnie, a jej popularność rośnie.

Art Restauracja to doskonałe jedzenie, piękne wnętrza oraz profesjonalna i przyjazna obsługa. Działania More Bananas mają na celu zaangażowanie użytkowników social mediów do wypowiadania się i dyskutowania na tematy kulinarne. Chcemy pokazywać, co się dzieje w restauracji i jakie dania są w niej serwowane. Ważnym dla nas elementem komunikacji jest też dostarczanie treści, które będą połączeniem rozrywki i wiedzy kulinarnej.

Maciek Sowa

Maciek Sowa

Udostępnij

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Inne artykuły w tej kategorii